להקת הבנים החדשה "Boyband" הוציאה את סינגל הבכורה שלה "שר וחולם" ב-6 ביולי, במסגרת קמפיין מתוכנן ומתוזמר שהושקעו בו כספים רבים. השלושה, עודד סבג, ניסים חילו וצחי מוסא, התכוננו להסתער בגדול על הקיץ. אלא שיומיים אחר כך פרצה המלחמה מול עזה (מבצע "צוק איתן"), ושיבשה את התוכניות.
אנשי ההפקה שמאחורי הלהקה לא אמרו נואש, ובהפסקת האש הארוכה שהיתה באמצע המלחמה הוציאו מחדש את הסינגל, במטרה לעורר מחדש עניין סביב ההרכב. במקביל יצאה הלהקה לסיבוב הופעות בקניונים ברחבי הארץ, בשיתוף פעולה עם רשת "קניוני עופר". המופע מוגדר מראש כ"סגירת החופש הגדול".
המודל: "היי פייב"
עד כה הופיעו "בויבנד" בקניונים באשדוד, רחובות, מעלה אדומים, חיפה ופתח תקווה, וצפויות להם הופעות נוספות בפתח תקווה, חדרה והקריות. כל המופעים מתקיימים בשעה 17:30 והכניסה אליהם חופשית. השלושה מבצעים על הבמה את הסינגל שלהם לצד קאברים לשירים אהובים בעיבודים שנוצרו במיוחד עבור המופע, בליווי כוראוגרפיה תואמת.
בכל קניון מושך המופע כמה מאות מעריצות, מעריצים וסקרנים. מעריצות רבות גם מבקשות להצטלם עם השלושה, ולקבל מהם גלויות חתומות, דיסקים וכובעים.
"אנחנו רואים במה שקורה עם 'בויבנד' הצלחה גדולה", אומר מקורב ללהקה. "לא מביך אותנו להופיע בקניונים מול קהל פוטנציאלי. בשנת 2014, כשאמנים נלחמים על כל חשיפה קטנה אין דבר כזה 'מביך'. 'קניוני עופר' אימצו את הלהקה, שקיבלה שם במה מטורפת וחשיפה גדולה. הקהל מצביע ברגליים ומגיע בהמוניו להופעות שלהם. גם להקת היי-פייב התחילה את דרכה כך ואם ההמשך שלנו יהיה כמו שלה, אנחנו חותמים כאן ועכשיו".