מוטיב מרכזי אחד משותף לאורחים שהגיעו לאולפן "ערים!", ומחבר גם משהו שמאחד את צמד המנחים, רן ודנה -   אנשים עם תדמית פרועה, קצת "בד בויז" שמשלמים מחיר גדול על כנות והנכונות לחשיפה.

הכירו את האורחים:  רובי פורת שובל – שחקנית, מנחה, מחזאית ואישה יפה: "כשאישה תופסת משבצת של גבר ישר מייחסים לה תכונות גבריות. בתכנית שהגשתי, רובי, הנמכתי את הקול, היו לי כריות בכתפיים. אמצתי סטריאוטיפים גבריים, ובדיעבד אני מצטערת שהלכתי עם זה". 

"הנשים במחזות שלי הן גיבורות שיצאו מן השורה, נעמדו מול החברה, העולם, ומשלמות מחיר. גם אני מרגישה שאני משלמת מחיר כבד. מי שיוצא מהשורה שמים עליו כותונות משוגעים" מסכמת רובי.

 חיים אתגר הוא עיתונאי ומגיש טלוויזיה, וכפי שדנה מעידה עליו הוא מתעתע – לפעמים נראה שחצן אבל מבפנים הוא דבש, "קוקטייל מסקרן של תרבות גבוהה ונמוכה". הוא נתפס כקונטרול פריק – אבל חווה עצמו כלוחם צדק, סופר רגיש. דנה גם עוזרת להזים את השמועות על היותו גיי - הוא יצא עם חברה טובה שלה.

הנפש הכי טרייה וצעירה שישבה על הספה –  מעיין שנער בת ה-20 , שהשתתפה בדוקומנטרי "בלי בושה", סוג של גרסת "מחוברים קידס". היא ילדה טובה ירושלים, תלמידה מצטיינת, אבל בסדרה נחשף שבזמן שהייתה רק נערה בתיכון הסתירה מהוריה רומן עם איתן רדושינסקי, סולן המידנייט פיקוקס שהיה אז  בן- 41. רן מצייר אותה כצעירה אמיצה וסופר ורבלית, חוש לדרמה ופרובוקציה.

צפו בחבורה האקלקטית אך עם זאת כה דומה בהרבה מובנים מתוודעת האחד לשניה ונקלעים לשיחה מעניינת על השונה אל מול החברה. 

>> דנה מתלבטת אם להגדיל את החזה

> ג'ולייטה ואלון דה לוקו מספרים על לה לה לנד

>>>מרגול תוקפת, ספקטור מתייעצת; סיכום השבוע של ערוץ 24