אלבום שביעי לדודו אהרון: "טרמינל 3"
דודו אהרון חוגג אלבום חדש. "אחרי שנה וחצי בלי אלבום, שזה מלא זמן במונחים שלו. הייתה לרגע הרגשה שהוא נעלם, ופתאום הוא חוזר", פותח מבקר המוזיקה עופרי גופר. "אתם חושבים שההשתתפות ב'רווק' עשתה לו נזק?", תוהה ארליך ומציתה דיון מעניין. "לא יודע אם זה עשה לו טוב, הוא לא באמת היה צריך את זה", אומר רועי דלמדיגו, ואטדגי פוסק: "אני אגיד לכם ככה: אם מחר בבוקר יתקשרו לדודו אהרון ויגידו לו 'בוא לעשות ריאליטי תמורת 2 מיליון שקל', הוא לא יעשה. אני חושב שהחיבור בין מוזיקה ים תיכונית לריאליטי לא עושה טוב אף פעם".
"בכל אופן, מהאזנה שטחית לאלבום, בעיני הוא מוצלח", חוזר גופר לעניין. "'טרמינל 3' הוא להיט ענק, להיט קיץ אמיתי, בגוון לטיני, הכי פופ שיש", הוא אומר בזמן שהצלילים המוכרים כבר מתנגנים ברקע. "האלבום כולו דווקא לא אחיד ברמתו", אומר דלמדיגו. "יש בו עוד כמה להיטים, אבל כלום לא משתווה ל'טרמינל 3', לפחות לא בשירים הקצביים. דווקא בבלדות שהוא כותב ומלחין הוא פוגע בול".
הקליק עם אלבום חדש אחרי שלושים שנה: "אני לא בפסקול"
כשאטדגי מביע השתאות מהמעבר החד בין שני הקצוות המוזיקליים, גופר מחייך: "תראה איזה מגניב שיש את זה – זו בדיוק מוזיקה ישראלית".
"'הקליק' היא להקה מאד חשובה שהוקמה בשנות השמונים, והגדירה את הניו אייג', הגל החדש והפאנק בארץ. הלהקה בהנהגת איש התרבות החשוב דני דותן תמיד הייתה בועטת והתאפיינה בטקסטים חדים. אני הופתעתי מהאלבום מאד לטובה, לא ציפיתי שזה יהיה כזה טוב. אבל זה אלבום לגמרי רענן ומפתיע", אומר דלמדיגו, והמבקר שלצידו מבהיר כי דווקא לא הופתע בכלל: "הקליק הוציאו שני אלבומים והתפרקו בשנת 1984. מאז הם לא הוציאו כלום, אבל בשנת 2011 הם התאחדו כדי לחמם את ה'באזקוקס', להקת הפאנק האגדית שהגיעה להופעה בארץ. אני הייתי שם, והקליק פשוט היו גדולים, נתנו בראש והוכיחו שמאמר הפגם, הפאנק לא מת, גם לא הפאנק הישראלי. האלבום החדש נשמע מצוין, הטקסטים חריפים ובועטים, והלוואי שהיה פה עוד כזה רוקנ'רול. לגמרי מזדקנים בכבוד".
עוד בבילויים:
יהלומים לנצח: דנית והחתנים בבילוי נוצץ במיוחד
אבטיפוס: "לא מתכוונים להיות להקת קאברים לעצמנו"
"אביתר קורקוס: בכלל רציתי לטוס לתאילנד ולגדל קוקו"
"הבילויים" עם אסף אטדגי ועינת ארליך, א'-ד', 14:00 עד 11:30, ערוץ 24