להקת קולולו ומייקל לואיס (צילום: עודד קרני)
האם זו הלהקה הבאה של ישראל? קולולו ומייקל לואיס מאחורי הקלעים | צילום: עודד קרני

התוכנית של ערב יום שני האחרון סימנה מפנה בתולדות הימים של "ישנן בנות": לא עוד ערב של היוש וביוש, לא עוד זמרות שמודחות ומוחלפות באחרות. שלב גיבוש הלהקות הסתיים באופן רשמי, והנבחרת הורכבה באופן מלא. 32 הבנות שנמצאות כרגע בתחרות בלהקות A ליסט, אל ניניו, דיסטורשן, וינטג', מפתח סול, קולולו, קנדי פופ וצ'ייסר יישארו בה עד הסוף המר (או המתוק), בו תוכתר להקת הבנות הבאה של ישראל.

איך זה הולך לעבוד?

תוכניות יום ראשון יוקדשו מעתה ואילך לקרב להקות אכזרי, בו יתחרו הלהקות אחת בשניה. כל להקה תעלה לבמה, תיתן את הביצוע הכי טוב שלה עד כה ותיאבק על חייה בתחרות. בסוף התוכנית, שתכלול שמונה נאמברים של כל שמונה הלהקות, תבחר יושבת ראש קבינט הפופ שלוש להקות אשר מועמדות להדחה. כן, שלוש להקות שלמות.

להקת וינטג' (צילום: עודד קרני)
האם נאמר שלום לוינטאג'? | צילום: עודד קרני

בתוכניות יום שני ישירו חברות שלוש הלהקות סולואים אישיים. התוכנית תכיל 12 נאמברים של כל חברות הלהקות שהועמדו להדחה אחת אחת. אלא שבסופן, רק שמונה בנות תישארנה בתחרות.

בסוף כל תוכנית תבחר דנה להקה אחת אשר תמשיך בתחרות כלהקה שלמה על כל חברותיה הנוכחיות. הלהקה הנבחרת תעבור לשלב הבא ותמשיך לערב קרב הלהקות הבא. שתי הלהקות שנותרו, לעומת זאת, לא ימשיכו במתכונתן הנוכחית. אחת מהן תעזוב את התחרות ותפורק לחלוטין, כאשר רוב חברותיה יודחו מהתחרות ויילכו הביתה.

השנייה, לעומת זאת, עשויה למצוא את עצמה מורכבת מחדש על ידי דנה באמצעות הבנות שברצונה להשאיר בתחרות. כך לדוגמא, יכולה דנה להחליט שלהקת קולולו בהרכבה הנוכחית היא חלשה מדי, ועל כן לשלוח את חלק מחברותיה הביתה ולהחליף אותן בחברי להקת דיסטורשן, שאותה החליטה לפרק כליל.

להקת מפתח סול (צילום: עודד קרני)
או אולי למפתח סול? | צילום: עודד קרני

כך תמשיך התוכנית עד לחצי הגמר, בו יוותרו שש להקות שיתחרו ביניהן על כרטיס לגמר הגדול. בסוף חצי הגמר יודחו שתי להקות שלמות, ותיוותרנה ארבע להקות בגמר הגדול.

הגמר הגדול, שעכשיו אנחנו כבר יכולים לספר לכם שיתקיים בתחילת מרץ בשידור חי, יכתיר מבין ארבע הלהקות הפיינליסטיות את האחת והיחידה - להקת הבנות הבאה של ישראל.

הספירה לאחור, למעשה, החלה: צפו בפאזה הבאה של "ישנן בנות" החל מיום ראשון הקרוב ב-19:00 בערוץ 24, והחזיקו אצבעות ללהקה החביבה עליכם.

להקת A ליסט (צילום: עודד קרני)
אחת הפעמים האחרונות של A ליסט על הבמה? | צילום: עודד קרני

להקת דיסטורשן (צילום: עודד קרני)
או שמא של דיסטורשן? | צילום: עודד קרני

הבנות בוחרות: מי יותר סקסי, לאון או מייקל?

סלפי עם דנה: התמונות מחדר החזרות

איך חגגו ב"ישנן בנות" יום הולדת לדיווה? צפו בקטע ובתמונות מאחורי הקלעים