אחרי תוכנית ההדחה של "ישנן בנות" אמש, בה הצטרפו בנות חדשות לקנדי פופ ומפתח סול, התכנסו כל הלהקות בחדר החזרות של סטודיו D כדי להתחיל בעבודה על התוכנית של השבוע הבא. בתוכנית שתשודר הערב תוכלו לקבל הצצה לתהליך העבודה של הבנות, ולשמוע את הסיפורים האמיתיים שמתרחשים מאחורי הקלעים, אחרי שהמצלמות כבות.

כמו זה למשל: קולולו עברה שבוע לא קל בעקבות ריב שפרץ מאחורי הקלעים שסבב סביב קטע קטן של ריקוד. "עכשיו הרוחות נרגעו", מודה שני סרוסי, "אבל היה לא קל. יש לי בעיה אם אנשים שמרימים ידיים בקלות". שני, מתברר, רצתה להחזיר לנאמבר קטע ריקוד שהושמט ממנו, ואילו מורן קריץ התנגדה.  "אני לא רגילה לכל הלחץ", היא אומרת, "לא פשוט להיות עם בנות שאת לא מכירה 24 שעות".

 "היו צרחות מטורפות, זה יצא מכל פרופורציה", נזכר תומר G. "שני, את אמרת לי 'אני איתה לא מדברת, רק ברמה מקצועית'". "מורן, בשבוע הראשון היית בלתי נסבלת לעבודה", אומר הכוריאוגרף אלדר גרויסמן. "אבל היא מתמודדת עם משהו שאין לה מושג בו".

מה יש לדיווה לומר על כל העניין הזה? "זה בסדר לריב אבל כשעולים לבמה - כל מריבה חייבת להימחק. כשאתן יורדות מהבמה, תפתרו את הבעיות שלכן. בבית תקללי אותה, תרשמי יומנים, תעשי לה וודו, זה לא מעניין". צפו בעוד סיפורים מאחורי הקלעים הערב ב-19:00 בערוץ 24.

איך חגגו ב"ישנן בנות" יום הולדת לדיווה? צפו בקטע ובתמונות מאחורי הקלעים

בלבלו אותו: קובי פרץ ב"ישנן בנות"