יותר משישים שנה אחרי שיו הפנר השיק את פלייבוי, המותג עובד קשה כדי להשאר רלוונטי גם בימינו. כדי להשאר מצליח, עדכני ורלוונטי פלייבוי עובר עיצוב מחדש, ופונה לדור חדש, גברים צעירים יחסית בגילאי 18-34. אחד הכלים החשובים לגיבוש האסטרטגיה החדשה הוא בנו של המייסד, קופר הפנר בין ה -23.
לפני מספר שנים הבין מנכ"ל תעשיות פלייבוי, סקוט פלנדרס, שהוא מאבד גובה וחייב להיות מחובר יותר לדור הקוראים הצעיר. הוא גייס את הפנר הצעיר לעזרתו עוד כשזה היה סטודנט, ובהמשך מינה אותו לשמש כשגריר למותג השפנפנות בארה"ב, ולאחר מכן בשאר העולם.
לבנו של המייסד כבר יש השפעה על המותג, והוא עוזר לשמר את הרוח הצעירה של פלייבוי. אחת מהנקודות החשובות שהפנר ג'וניור מדגיש בראיונות איתו, היא בחינה מחדש של הדרך בה דוגמניות הבית ( ה- Playmates) צריכות להראות. לראייתו בשלב כלשהו הדוגמניות התרחקו מהתדמית שלהן מתחילת הדרך, וכבר לא מייצגות את בת השכן היפה: "ממתי כולן בלונדיניות עם חזה עצום?". האמת, צודק.
הכוונה של החברה היא להשיך להיות חלק מרכזי בתרבות המיינסטרים, ובעזרת הפנר להמשיך להיות אחד המקורות המשפיעים על התרבות הפופולרית, באותה צורה שאביו ראה בעיני רוחו בשנים המוקדמות של המגזין. נראה שאכן אין דרך טובה יותר מלתת את המושכות ליורש הטבעי, שגדל באחוזת פלייבוי הידועה לשמצה ומשתלב בעבודה בצורה הכי חלקה שאפשר.
עוד בערוץ הגברים: