שמונה שנים לאחר שבני זוג מצפון הארץ נישאו כדת משה וישראל והביאו לעולם שני ילדים מקסימים, נזכרה האישה שהחתונה ההיא כלל לא הייתה חוקית ונחשבת לפסולה מבחינה הלכתית - וכעת היא דורשת מבעלה לערוך חתונה חדשה.
בני הזוג חיו חיים מאושרים, נסעו לחו"ל, בילו עם הילדים, ובין השניים הייתה שררה אהבה גדולה אבל הכול התפוצץ לפני כחמישה חודשים, אז החלה האישה בתהליך של חזרה בתשובה בעוד שבעלה נותר בעולמו החילוני. באחד הימים, האישה ובעלה התרפקו על יום חתונתם, שלפו את אלבום התמונות והתיישבו בסלון כשהם מביטים בערגה על כל תמונה ותמונה כאילו החתונה התרחשה השבוע.
באחת התמונות הבחינה האישה כי צד אחד של החופה היה סגור בסדין במטרה להסתיר את הכניסה למטבח. האישה המבוהלת לקחה את התמונות, ניגשה לחצר ביתו של רב מקובל וביקשה לברר האם זה תקין שצד אחד של החופה היה סגור כולו בסדין.
כעבור כמה דקות השיב לה הרב באופן נחרץ כי על פי ההלכה החופה חייבת להיות פתוחה לכל ארבעת כיווני האוויר, שכן היא מסמלת את העובדה שהזוג הנשוי מקבל על עצמו הקמת בית בישראל, ממש כפי שנהגו לעשות אברהם ושרה שהאוהל שלהם תמיד היה פתוח לרווחה לכל עובר אורח. "זו חתונה לא חוקית ואתם צריכים לערוך חתונה חוזרת - אסור בחופה לסגור שום צד,והיא צריכה להיות פתוח לכל הפאות (הצדדים-כיוונים)", פסק הרב.
האישה, חזרה לבעלה ודרשה ממנו לעשות חתונה חוקית חוזרת שכן החתונה שלהם הייתה פסולה ולא עברה מבחינה הלכתית. הבעל, שבאופן טבעי הגיב לבקשתה בהלם, התאושש לאחר כמה דקות מדרישת אשתו והשיב לה שהוא מסרב בתוקף לבקשתה. "ירדת מהפסים. השתגעת לגמרי. אני ממש לא מוכן לדבר כזה", הטיח הבעל באשתו.
האישה בתגובה ניסתה לרכך את בעלה והבטיחה לו שהחתונה השנייה תהיה מצומצמת ביותר אך הוא התבצר בעמדתו וסירב. האישה, לא ויתרה והחליטה במעמד צד אחד לפנות לבית הדין הרבני בחיפה לחייב את בעלה לעמוד מחדש מתחת לחופה.
הבעל באמצעות עו"ד שירן סולן טען כי יש לדחות את בקשת אשתו על הסף. "היא הפכה את החיים שלי ושל ילדינו לגיהנום. מחיים בהם היינו אוכלים פירות ים, נוסעים בשבת, צחוקים ושרים - היא חזרה לפתע בתשובה ואין לי אפשרות להבליג יותר", קבל הבעל.
לטענתו אם אכן החתונה הייתה לא חוקית הרי שמבחינה הלכתית הילדים שלהם עלולים להיחשב בטעות כממזרים. "היא מנסה להרוס לי ולילדינו את החיים. לא ייתכן שכל דבר שהיא אומרת ומגיע מפיו של הרב חייבים לעשות אותו", טען הבעל. בית הדין הרבני שידון בקרוב בתביעת האישה לקיים חתונה מחודשת יצטרך להחליט האם לקבל את עמדתה או לדחותה.