האם חלמתם פעם שהגעתם למשרד, וגיליתם שאתם עירומים - או יותר נכון היה לכם סיוט כזה? יכול להיות שלא מדובר דווקא במשהו כזה נורא, אלא דווקא בצעד מעורר יעילות, אם להאמין לניסוי שנערך בחודש האחרון. מצד שני- יכול להיות שמדובר במתיחה מוצלחת במיוחד, ולכן לא היינו ממליצים לכם להתפשט ולהגיע ככה לעבודה אחרי פסח.
לאחר שיותר ויותר עובדים במשרדי המגזין האינטרנטי the Bold Italic בסן פרנסיסקו החלו לעבוד מהבית במטרה להיות יותר יעילים, ניסו להבין בחברה מה גורם להם להספק רב יותר. הסברה הראשונה הייתה שמדובר בסביבה נטולת הפרעות לעומת האופן ספייס הרעשני. אבל מהר מאוד הם עלו על הסיבה האמיתית, לדבריהם, בעקבות המכנה המשותף שצץ בשיחות: כשהם עובדים מהבית הם לא לבושים.
וכך הגיעו למסקנה המתבקשת שמה שעומד בינם לבין סביבת עבודה מושלמת הם בעצם הבגדים שהם לובשים. בהחלטה אמיצה, הם החליטו לעבוד עירומים למשך כל חודש מרץ. אנחנו יכולים לחשוב על כמה סיבות למה לא היינו רוצים להגיע למשרדי המערכת ולראות את כולם בעירום, וגם בסן פרנסיסקו, למרות המוניטין המתירני, היו להם השגות.
העובדת שכתבה את הטור מודה שלקח שעה מרגע המבוכה הגדול בו כולם התפשטו, ועד לרגע בו החלו להתרגל לרעיון. ביום השלישי, היא כותבת, "הכל כבר נראה נורמלי לגמרי". היא מוסיפה שכולם סמכו אחד על השני וסוג של אמון מגבש נבנה בין כולם, והם אכן גילו שהם הרבה יותר יצירתיים כשהם עירומים. אנחנו דווקא יכולים להזדהות עם זה- אם חברים שלנו מהמשרד היו מגיעים עירומים גם אנחנו לא היינו מורידים עיניים מהמחשב.
היא מוסיפה שכולם הכינו לעצמם אוכל בצהריים או הזמינו מבחוץ כדי לחסוך את לבישת הבגדים והיציאה לרחוב. חסרון שהתגלה, לדבריה: חשבון החשמל שלהם עלה בגלל צריכה מוגברת של חימום, ושערות הערווה הפזורות כבל מקום יכלו ליצור בובה שעירה במיוחד.
בסופו של הטור ממליצה הכותבת לכל מי שעובד במשרד ללכת על זה, אפילו לשבוע, ומציינת שהיא מקווה שהם התחילו טרנד שיתפשט למשרדים נוספים. אבל למרות ההשקעה, הפירוט הרב, וההוכחות המצולמות - התאריך בו פורסמה הכתבה (הראשון באפריל) יחד עם הודעה חשודה בפייסבוק של המגזין מלפני חודש, מעורר חדש שאכן מדובר במתיחה מוצלחת.
אנחנו מקווים שאכן מדובר במתיחה, כי הדבר האחרון שבא לנו זה לראות את הטרנד הזה מתגלגל אל מעבר לגבולות ארצות הברית ואת חברינו לעבודה (או את רובם) בעירום פרונטלי מתריס.