נשים עירומות יחזרו למגזין "פלייבוי", אחרי שנה שבה לא הופיעו במגזין תמונות עירום, שהפכו אותו למפורסם כל כך. פלייבוי ציינה את ההחלטה להדפיס מחדש תמונות עירום בטוויטר ובפייסבוק עם ההאשטג #NakedIsNormal (עירום זה נורמלי).
ההחלטה כבר יצאה לפועל עם פרסומו של גיליון מארס-אפריל אתמול (שני). המגזין, שהוקם לפני 63 שנה, הפסיק להדפיס תמונות עירום במהדורה המודפסת שלו מכיוון שחשב שהתוכן מיושן בעידן שבו פורנו זמין לכל באינטרנט במחשב האישי או בסמארטפון.
ההחלטה לחשוף פחות עור התקבלה תחת ניהולו של המנכ"ל לשעבר סקוט פלנדרז, שעזב במאי לטובת ניהול בורסת ביטוחי הבריאות eHealth.
קופר הפנר, סמנכ"ל הקרייאטיב של פלייבוי ובנו של מייסד המגזין, יו הפנר, כתב ביום שני בציוץ בטוויטר כי ההחלטה שלא להדפיס תמונות עירום במגזין היתה טעות. "עירום מעולם לא היתה הבעיה (של המגזין) בגלל שעירום זה לא בעיה", כתב הפנר. "היום אנחנו מחזירים את הזהות שלנו ומראים שוב מי אנחנו".
פלייבוי סירבה להגיב.
מומחה לתעשיית המגזינים, סמיר חוסני, אמר כי ככל הנראה הפסקת הדפסת תמונות העירום הרחיקה יותר קוראים לעומת מספר הקוראים החדשים שההחלטה משכה. "פלייבוי והרעיון שלא להציג עירום זה סוג של אוקסימורון", אמר חוסני, פרופ' לעיתונות באוניברסיטת מיסיסיפי. "תמיד תהיה להם את התווית של מגזין עירום".
עכשיו, כשתמונות העירום חזרו לכפולת האמצע, בפלייבוי יצטרכו להבין איך למשוך קהל צעיר שגדל בעידן הדיגיטלי שבו ניתן למצוא עירום בכל מקום.
"האנשים שגדלו עם המגזין פלייבוי מתחילים ללכת לעולמם והם צריכים להבין מה רוצה דור המילניום במאה ה-21 אם המגזין רוצה לשרוד", אמר חוסני.
המשימה עשויה ליפול עכשיו על קופר הפנר, 25, שהחליף בקיץ שעבר את אביו, יו הפנר בן ה-90 בתפקיד סמנכ"ל הקרייאטיב של החברה.
* הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker
לכתבות נוספות באתר: