עולם הדייטינג עובד היום במרחבים הווירטואליים, ובדיוק בגלל זה חשוב לדעת איך למכור את עצמכם. המון מחקרים נעשים על תמונות פרופיל, המידע שאתם בוחרים לפרסם על עצמכם והאפליקציות או אתרי הדייטינג שאתם משתמשים בהם, כדי שתוכלו לשווק את עצמכם טוב יותר. הנה אחד המחקרים השימושיים האלה.
אז ככה: מחקר חדש ניתח תמונות פרופיל של גברים משתמשי טינדר בני 35-18 שגרים בפלורידה. לפי הנתונים, 22% מהגברים הציגו תמונת פרופיל שבה הם מחזיקים דג, לא מפתיע לאור העובדה שפלורידה היא מדינה מוקפת ים ברובה. מה שכן מפתיע הוא שאותן תמונות הוצגו ליותר מאלף נשים חברות אחוות קולג', ו-46% מהן - כמעט מחצית, כן? - העידו שהן נמשכות במיוחד לתמונות מהסוג הספציפי הזה. גברים ודגים, מי ידע?
עוד התגלה במחקר שהשטחיות עדיין מנצחת ושהגודל עדיין קובע: ככל שהדג היה גדול יותר, כך הנשים נמשכו יותר לגבר שבתמונה. למעשה, 25% מהנשים הרגישו משיכה חזקה לגברים עם דגים גדולים, בעוד שרק 1% מהן נמשכו לגברים שהצטלמו עם הדגים הקטנים ביותר.
לפני שאתם משנים את תמונת הפרופיל שלכם לטונה בקופסת שימורים, צריך לומר שהמחקר הזה קצת מסריח, ולא רק בגלל הדגים: מי שעומד מאחורי המחקר הם יוצרי אפליקציית Fishbrain, שעוסקת במיקומי אתרי דיג בעולם, מעקב אחרי ניסיונות דיג אישיים ושיתוף תמונות דיג בין חובבי התחום. אז אפשר להבין מה האינטרס שלהם פה.