ג'ון ראיין, איש עסקים בעל רשת מרפאות הקוסמטיקה MYA שבאנגליה, החליט לבצע ניסוי ולבדוק אחת ולתמיד לאיזה גודל חזה גברים נמשכים יותר – קטן או אקסטרה לארג', שגם הוגדל בשקל תשעים (ועוד 30,000).
לשם הניסוי החשוב, ראיין גייס חוקרים שיצרו פרופיל פיקטיבי בטינדר של אישה בשם קרלה (בדיחות על חורף, מישהו?) - צעירה בת 24. קרלה הופיעה בשתי גרסאות של הפרופיל: באחת היא הופיעה בתמונות עם חזה בגודל קאפ A- קטן וסטנדרטי, ובשני, בעזרתו האדיבה של תוכנת הפוטושופ, בגודל קאפ DD- גדול ובולט.
המטרה הייתה לבדוק איזה פרופיל יקבל יותר החלקות לצד ימין, שמאשרות את המשיכה של הצד השני לקרלה. איך בדיוק בדקו את זה? פשוט: החוקרים היו הראשונים שהחליקו ימינה, בשם קרלה, ל-1,000 גברים שונים שנתקלו בהם בטינדר, והם עשו זאת כמובן בשתי גרסאות הפרופיל במקביל ולאותם הגברים בדיוק.
התוצאות הראו באופן חד משמעי שרוב הגברים אליהם פנו החוקרים, העדיפו את הגרסה של קרלה בעלת החזה השופע. בעזרת הפרופיל הזה השיגה קרלה 34% יותר התאמות מאשר בפרופיל בו היא מופיעה עם חזה קטן. מדובר בהבדל גדול, פשוטו כמשמעו במקרה הזה.
עוד פרט שגילו החוקרים הוא שהפרופיל המנצח קיבל יותר הודעות בעלות אופן מיני, הכוללות הערות על המראה החיצוני שלה. קרלה קיבלה לא מעט הודעות בסגנון: "האם אני יכול לקבל את התמונה שלך, כדי שאוכל להראות לסנטה מה אני רוצה לקריסמס?", וגם "את מירושלים? כי את חמה כמו ישראל". כאלה הם הבריטים, ידועים בשנינות שלהם.
"אצל רוב המטופלות הסיבה שבגללן הן מגדילות את החזה לא קשורה לרצון להיות מושכת יותר בעיני המין השני", מסכם ראיין. "הן עושות את זה כדי להרגיש טוב יותר לגבי עצמן והגוף שלהן". ואנחנו נשארים בינתיים עם תהייה אחת עיקרית: מי הם האנשים שעדיין משתמשים בטינדר?