אחד הטרנדים הגדולים בתחום התקשרות והפרסום הוא כתבה שמשתלבת בחוויית צריכת התוכן של המשתמש. על פי גוגל, כדי שפרסומת תהיה משולבת חוויה היא צריכה לעמוד בכמה כללים: לא מפריעה לחווית המשתמש, משתלבת עם התוכן והסביבה, לא משתמשת בטריקים, ומוסיפה ערך, בין השאר.
ולמה אנחנו מספרים לכם את כל זה? בגלל חברת המים 138, שממשיכה בקו הבלתי מתפשר של העסקת דוגמניות חשופות כמעט לגמרי שמבלות בים, ובמקרה אוחזות בקבוק מים ממותג. אין לנו מושג מי הם, ואם מדובר בכלל בחברה אמיתית, אבל קשה להתעלם מהתמונות שלפניכם. האחרונה שהצטפרה אליהם – אלה רוז, אותה כבר פגשנו לפני שבועיים, וגורמת לנו לשכוח את כל מה שכתבנו בפסקה הראשונה.
החזה שמציץ מתחת לגופיה הלבנה יכול להנכס לרשימת פלאי תבל, ותגידו מה שאתם רוצים על מחשופים עמוקים, האנדר-בוב הזה הוא מתחרה רציני על תואר החשיפה הסקסית ביותר.