עופר שכטר, נועם טור וד"ר דב קליין ישבו זה לצד זה ביום שישי האחרון ודנו בישבנים. המשימה שלפניהם היתה מורכבת: זו אחר זו צעדו לפניהם עשרים בחורות ישראליות צעירות בחוטיני והציגו לפניהם את ישבניהן המחוטבים. תפקידם של שכטר, טור וקליין היה לבחור מתוך העשרים את הישבן הנאה ביותר, וכך להכתיר את האחת שתשתתף בקמפיין הפרסומי של חברת הכפכפים "ריף".
בעלת הישבן המנצח, אגב, עונה לשם סופיר אוליאל. היא בת 19, והישבן המעוצב שלה היה זה שהשיג את מירב הנקודות מצוות השופטים. כדי שתוכל להבין עד כמה קשה היא עבודתם של טור וחבריו, הנה כמה תמונות נוספות להתרשמותך הבלעדית.
>> "ליידי גאגא הרומנייה" נחשפת במערומיה