גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד אהוב על הקונים בגלל התמונות הסקסיות שנמצאות בו ושאף פעם לא מאכזבות. אבל עכשיו יש עוד סיבה להתעניין בגיליון והיא נמצאת בכלל בעמודי הפרסומת של המגזין.
בגלל שלא מעט מהקוראים של המגזין, אם לא כולם, הם גברים, החליטו אנשי היח"צ שמפרסמים את קצף הגילוח אדג' להשתמש בגיליון בגדי הים כדי לדחוף עוד קצת את המוצר. אבל כדי לוודא שהפרסומת שלהם תתבלט על פני כל הדוגמניות השוות שמופיעות בממש מעט בד, הם מצאו דרך יצירתית במיוחד לפרסם את קצף הגילוח: הם הצטיידו בדוגמנית שווה ובמלתחה שלא כוללת אף פיסת בד.
נינה אגדל, אורחת קבועה של מגזין ספורט'ס אילוסטרייטד, נבחרה לפרסם את קצף הגילוח, כשהיא לובשת שום דבר מלבד המוצר עצמו. הקצף שלגופה עוצב בצורת ביקיני כדי להתאים לאווירה של המגזין ותמונות מאחורי הקלעים של יצירת הפרסומת שוחררו לרשת. סוף סוף מישהו הבין איך להפוך את מטלת הגילוח לשווה יותר.