ענף הפרסום נדרש להמציא את עצמו מחדש בשנים האחרונות בעקבות המשבר הכלכלי העולמי. בדרך כלל זה נגמר בקיצוצים, פיטורים ושאר חדשות שלא באמת כיף לנו לחלוק אתכם, אבל המדיניות החדשה הזו מולידה גם קמפיינים גאוניים כמו זה של משרד פרסום אוסטרלי. מה שמדהים עוד יותר הוא שכל הסיפור התבסס על מדיום מושמץ בדרך כלל: הרדיו.
המשימה הראשונה הייתה למצוא תחנות רדיו עם שדה ראייה לבניין מגורים סמוך. לאחר שמצאו כזו, שכרו אנשי המשרד את הדירה שנמצאת בדיוק במקביל לשדרה הראייה של תחנת "More FM", אחת הפופולאריות ביותר בניו זילנד. הצעד הבא היה לשכור צמד שחקנים, שיגלמו מנהל חשוב ונערת שעשועים חסרי בושה. השניים קיימו, לכאורה, יחסי מין סוטים במיוחד במשך שלושה ימים רצופים.
מכאן והלאה עשה הפה הגדול של שדרני התחנה את העבודה. במהלך התכניות השונות הם תיארו לפרטי פרטים את המתרחש בתוך הדירה, תיארו את הלבוש הנועז של נערת השעשועים, והפכו את הבניין כולו לאטרקציה לאומית. תוך זמן קצר החלו גם אתרי האינטרנט במדינה לדווח על התופעה, והשדרנים עצמם הפכו למרואיינים בתחנות מתחרות שרצו לקבל עדות ממקור ראשון. הרשתות החברתיות רתחו עם תמונות וסטטוסים שנונים, ובתוך שלושה ימים מדינה שלמה דיברה רק על הזוג הנועז.
בעיצומו של היום השלישי, שעות ספורות בלבד לפני תחילת הפריים טיים הטלוויזיוני, ניגשה האישה לחלון ומשכה בוילון שחשף פרומו לפרק הראשון של תכנית חדשה: "וידוייה הסודיים של זונת צמרת" (Secret Diary of a Call Girl), סדרה פרובוקטיבית שכבר עלתה גם בישראל. כל הנופלים בפח מיהרו לדווח שמדובר היה בקמפיין ויראלי, והבטיחו שכל מי ששמע עליו ידאג לפתוח את הטלוויזיה כדי לצפות בתכנית. סקס מוכר, מי ידע.