הקופאית חסרת השיניים בסופר גורמת לך לחשוב על סקס לוהט בזמן ספירת מלאי? הפקידה העקומה במוסך מביאה אותך למחשבות קוויקי על הדשבורד או אולי זה דווקא השומר בקניון שמגרה אותך כשהוא מבקש שתפתח את הבגאז'? רגע לפני שאתה נרשם לסוטי מין בע"מ, אתה מוזמן להרגיע. מחקר חדש מצא כי הגבר הממוצע חושב על סקס 13 פעמים ביום, מה שמביא אותנו למספר הכה לא עגול 4,475 פעמים בשנה. האישה שלך אגב לא נזירה כלל וכלל, משגל מכל סוג שהוא מעסיק אותה חמש פעמים ביום. מה שכמובן לא גורם לה לעשות עם זה משהו. לא איתך לפחות.
דיבורים כמו חול? במקרה הזה, חופשי. כשמדובר במעשים של ממש, הגברים במחקר הודו כי עם כל הכבוד לפנטזיה שרודפת אותם מדי שעה, במציאות הם נאלצים להתפשר על שלוש פעמים בשבוע, מה שמביא אותם ל-104 פעמים בשנה של סקס. לא בטוח כמה סוער, אבל גם משהו.
בוקר טוב, פין יקר
דובר מטעם חברת onepoll אשר ערכה את המחקר מסביר כי "גברים ידועים במחשבות רבות על סקס, אך לגלות את הפער הגדול בחיי היומיום היה די מדהים". לא ברור האם מדובר בביצה ובתרנגולת, אבל מה שבטוח הוא שעבור לא מעט מהגברים, הדבר הראשון שעובר להם בראש בבוקר זה לתלות את הקולגה על גבי מאורר התקרה - בניגוד לצחצוח שיניים ושליחת הילדים לגן, למשל.
המחקר, שכלל 3,000 משתתפים, הראה כי על אף ההבדלים הגדולים בין החלומות למציאות, כמעט שליש מהגברים אמרו כי הם דווקא מבסוטים ממספר הפעמים שהם מקבלים. מה שגורם לנו הנשים לתהות, האם יכול להיות שהתרגלתם להסתפק במועט? הייתכן שהצלחנו סוף סוף לגרום לכם להבין שגם פעם אחת בשבוע זה יותר מדי? כי אם כן, זה רק משיב לנו את האמונה שיש אלוהים ויש סיכוי שיום יבוא ותבינו את ההבדל בין חצאית לשמלה.
חם על סקס? תעשה פסטה
והנה משהו דווקא בכלל לא מפתיע: 43 אחוז מהזוגות שהשתתפו במחקר סיפרו כי הם רבים בקביעות על מי ייזום את כל הסיפור וכן, זה תמיד ייפול עליכם, הגברים. אז מה אתם עושים כדי לגרום לנו, הנשים, להיפתח? ובכן, אחד מתוך שלושה גברים הפנים שעם קלישאות לא מתווכחים והסכימו שארוחה רומנטית לאור נרות היא לגמרי הדרך המהירה ביותר לליבה של אישה ולעוד כמה דברים, שם למטה. הדרך השנייה שאתם נוקטים בה היא מסאז' – קצת יותר מאמץ בעבור למטרת העל.
הנשים במחקר הוכיחו בפעם המי יודע כמה שגברים דורשים הרבה פחות טירחה. חשבתם שאתם צריכים לבחור בקפידה את השירים שיכניסו אותה למיטה? תחשבו שוב. בינינו, גם הקיו הראשון של מבזק הפרסומות ברדיו יעשה את העבודה. תכל'ס, המסקנה העיקרית של המחקר היא יותר שיעור עבור הנשים: בפעם הבאה שנתפוס אתכם בוהים בצבע על הקיר, נדע אחת ולתמיד: אתם לא מתלבטים אם היה עדיף לצבוע לוורוד פוקסיה.