יש דברים שלא משתנים. למשל, העובדה שנשים סקסיות מוכרות, ושבחורות יפות שולטות בעולם הפרסום בערך מאז שהודבקה המודעה הראשונה על לוח מודעות. מאז שנכנס ערוץ 2 לחיינו, קיבלנו ישירות לוריד מאות דוגמניות יפהפיות שמכרו לנו מוצרים שבדרך כלל לא זכרנו מה הם רגע אחרי שהסתיימה הפרסומת – אבל תמיד זכרנו את הבחורה. מה שבטוח, לא הרבה השתנה מאז הפרסומות הראשונות שעלו בערוץ 2 ועד היום. זה תמיד בחורות, בחורות, בחורות, בין אם הן מוכרות הלבשה תחתונה, חיתולים סופגים או משחה נגד פטרת. הנה חמש התגליות הגדולות של תחילת עידן הפרסומות בערוץ 2.
תפוזינה, 1995
פרסומת שעבדה כל כך חזק עד שהיא לא רק החדירה את מותג "תפוזינה" לשווקים – היא גם שלחה אלפי בחורות למספרה. לפעמים, הסוד הוא בפשטות: בחורה מדהימה (הדוגמנית ההולנדית הלן הידינג) במכנסוני ג'ינס קצרים וגופיה לבנה פלוס שני ערסים מבסוטים פלוס שלושה כבאים עם זרנוק מוכן שווה שתי פטמות מזדקרות מבעד לגופיה הרטובה, והמון באזז. אי אפשר היה להיות בוטה יותר, ישיר יותר וקשור פחות למוצר. אה, כן – היא היתה ג'ינג'ית. ואחריה, למשך כמה חודשים, כל הבחורות היו ג'ינג'יות.
קסטרו, 1995
הכל היה נכון בפרסומת האלגנטית הזאת של "קסטרו": שני דוגמנים יפים (ועדיין אלמוניים), אווירה חורפית ורדיוהד ברקע. ליאור מילר היה הצעיר הפוחז שמסתובב בשכונה עירום מתחת למעיל ומטריד בחורות. יעל אבקסיס היתה הצעירה היפהפייה שלא מתרגשת ומחזירה לו באותה מטבע. וכולנו התרגשנו, למרות שלא ראינו כלום. היינו תמימים.
פלפל, 1996
ילדה יפהפיה וזהובת שיער בשם יעל בר זוהר, במדי תלמידה סקסיים שאף אחת לא לובשת בבתי הספר בארץ אבל נראים יופי בפרסומות, מתחמקת מבית הספר לתוך רכב הספורט הפתוח של החבר שלה. הם מתגנבים לוילה, החצאית והחולצה הלבנה עפים לטובת ביקיני כחול, והופ למים. ומתוך המים, בגבה למצלמה, עולה נימפה חדשה שתשלוט במסכים עוד תקופה ארוכה. כבר אז ראינו שיש לה פלפל. (בקטע היוטיוב הבא מדקה 0:57).
נטוויז'ן, 1999
מה ואיפה היתה מורן אייזנשטיין בלי ה"ואם ביום שלישי לא בא לי?"? ומאז, הכל כבר בא לה גם בלי שתבקש, מ"Y בלילה" ועד חיים צינוביץ'. בתודעה הציבורית היא אמנם התקבעה כבלונדינית הטיפשה (לפחות עד שהגיעה אורלי וויינרמן), אבל קשה להגיד שהיא סבלה מזה.
נודלס תלמה, 2000
הפרסומת הזו היא לא סתם קלאסיקה – היא מאסטרפיס קטן. חבורה של שחקנים בסרטון כמו-בוליוודי מדקלמים משפטי ג'יבריש כמו "קריבה בן זמש" ו"נשנש בליסטיקה" לצלילי Dil to pagal hai, ומצליחים לשכנע אותנו שנודלס יבשים בקופסת פלסטיק זה הדבר הבא. ובמרכז הפרסומת – לנה קארי המדהימה, שמספרת לנו בקול צפצפני ש"נודלס תלמה דה – פריש אניסטדה". ברור שהשתכנענו, כאילו דה? התוצאה היתה בלתי נמנעת - ג'ננה דה ז'נטי.