היום כבר אפשר להגיד את זה בפה מלא: כדי למכור את המוצר שלך, כדאי לך לחצות את הגבול. במילים ברורות יותר: לקחת דוגמנית, אם אפשר שתיים או שלוש, להפשיט אותן, לצלם אותן בפוזות שערורייתיות, ואז לדאוג שכל העולם ידבר על כמה הפרסומת שלך חוצה את הגבול. בינגו.
בשנת 2010 היו לא מעט פרסומות כאלה, שלא רק חצו, אלא נראה שדילגו מעל הגבול בצעד קליל. הנה הן כאן לפניך, בצירוף עוד פרסומות נועזות מעבר הלא רחוק. ככה מוכרים.
דיזל: דוגמניות עירומות בספריית האוניברסיטה
הנהלת בית הספר למשפט בברוקלין נתנה את אישורה לצילומי הקמפיין של דיזל שנערכו בשטחו - אבל הם לא ציפו שהדוגמניות יתפשטו ויצטלמו בתנוחות מגונות על מדפי הספרים. > לכתבה המלאה
Suit-Supply: פרסומת פורנוגרפית לחליפות
חברה הולנדית לחליפות גברים הציגה בחנות בקניון בריטי פוסטר ענק, המראה גבר בחליפה לצד אישה חצי עירומה. הבריטים זעמו. > לכתבה המלאה
לינקס: חמש דרכים להתעורר מפנטזיות
לינקס שכרו את שירותיה של הדוגמנית האנגלייה ג'סיקה ג'יין קלמנט והפיקו סרטון מצוין המציג חמש דרכים להתעורר מפנטזיות. > לכתבה המלאה
פרייר: מזמינים אותך להפשיט את דיטה פון טיז
זאת כנראה הפרסומת הכי סקסית למים מינרליים שהיתה ותהיה אי פעם. אמנית הבורלסק הידועה דיטה פון טיז היא המארחת של אתר אינטרנט חדש, שבו אתה - האורח - מצלם אותה בפוזות סקסיות וזורק קוביות כדי להחליט איך היא נוגעת בעצמה. > לכתבה המלאה
עד כאן 2010. ועכשיו, עוד פרסומות מהשנים האחרונות שחצו את הגבול...
והווידיאו:
קמפיין להגברת המודעות להתחממות גלובלית:
פרסומת לאקס שתמיד נאהב:
והמנצחת של כל הזמנים: Good Times, של גינס. מעולה בכל פעם מחדש: