מותג האופנה Vicomte A הלך עם הדרך הכי בטוחה כדי לפרסם את עצמו, והשתמש בדוגמנית נאה שמורידה בגדים. מה גאוני בזה? שכדי שתוריד את פריט הלבוש על הגולש ללחוץ על הסרטון האינטראקטיבי – ולשתף את אותו בגד. כך שכדי שהדומגנית תוריד חולצה תאלצו לשתף בפייסבוק שלכם את החולצה, ותקבלו פרסומת בפרופיל שלכם.
משרד הפרסום שאחראי לגאונות הפשוטה הזאת, FredFaridGroup, הצליח בעזרת הנוסחה הפשוטה למשוך את הגברים כמו פרפר לאש, והפרסומת הפכה לוויראלית בזמן שיא. בתוך 48 שעות מרגע השקת הקמפיין 150,000 שיתופים של בגדים עלו בפייסבוק ו – 300,000 ציוצים דיברו על תרגיל יחסי הציבור המבריק. גם התנועה לאתר שמוכר את הבגדים עלתה פי חמש מהממוצע הרגיל.
לא בטוח שמדובר בפרסומת הכי מקורית או מבריקה, אבל המפרסמים שוב הוכיחו שבחורה ערומה יכולה למכור הכל, והחברה הרוויחה קמפיין חינם, שהגיע לכל העולם, וההפך את חברת ההלבשה למוכרת בהרבה. נסו בעצמכם.