מתחרה חדש ומבטיח בזירת בית השחי הגברי/ Right Guard

מותג הדאודורנטים האמריקני לגברים Right Guard הושק בישראל עם חמישה ניחוחות שנשמעים כמו סרטי פעולה של צ'אק נוריס משנות השמונים, בשלושה דיספנסרים שונים: סטיק, רול-און וספריי. מהבמאי שהביא לכם את מחץ הדלתא 1 ומחץ הדלתא 2, קבלו את Energy Burst בניחוח גברי חם, Cool Impact בניחוח קריר ומרענן, Fresh Blast בניחוח הדרים, Power Flash בניחוח ארומטי אלגנטי ו-Deep Impulsion בניחוח גברי ארומטי חם. החברה מכריזה כי סדרת הדאודורנטים (אנטיפרספירנט) מציגה פריצת דרך חדשנית ובלעדית בתחום: פורמולה המועשרת במולקולות כסף הידועות בתכונות אנטי בקטריאליות, הנלחמות במקור ריח הגוף ומעניקות הגנה מפני זיעה ורטיבות למשך 48 שעות. לגבי המולקולות אני לא יודע, אבל 48 שעות זה בטוח לא מחזיק.

כל השוואה של הדאודורנט הזה תהיה באופן טבעי למלך הבלתי מעורער של שוק הדאודורנטים - ג'ילט. מאחר ואף אחד, חוץ מאקס, לא באמת קם מול ג'ילט וניסה לזעזע את השוק, ובהנחה שאתה לא ילד בן 17 מפוצץ בהורמונים, ומושפע בקלות מפרסומות, סדרת הדאודורנטים של רייט גארד יכולה להיות האלטרנטיבה שחיפשת.

לגבי הריחות, קיבלנו שלושה מתוך החמישה לבדיקה. פראש בלסט מריח טוב ובאמת מרגישים את ריח ההדרים. החברה התלהבה מאוד והוא נשאר צמוד לגוף אבל לא מורגש ממרחק של כמה סנטימטרים. הריח לא חריף וגם לא עוצמתי, מאוד נעים. לאנרג'י ברסט יש ריח שוקולדי חזק אבל לא חריף. ריח גברי אבל לא מחוספס. החברה מגדירה אותו כ-"גברי חם" - קניתי. הפרש בלסט חלש, אבל אולי זה בגלל שהוא הגיע בספריי. בגדול אפשר לסכם שכל הריחות מאוד נעימים ומרעננים, בהחלט מוצר שצריך לשים לב אליו כשהיד נמתחת אוטומטית למותג הקבוע על המדף בסופר.

אין תמונה
הסדרה שתנטרל אפילו את החמוצים שבמזיעים. Right Guard

לגבי איכות ונוחות השימוש: הסטיק, כמו הלייזר-דיסק והגיימגיר הוא קלאסיקה מודרנית שאף פעם לא ממש תפסה. הוא די נוח (אם כי הכי פחות מכל שיטות מריחת הדאודורנט הידועות לאדם, חוץ מטבילת בית השחי בחבית) אבל מאוד לא אסתטי - כל גבר יודע שהסטיק גונב שערות מבית השחי ומשאיר מריחה לבנה במקום. וגם אם אלו השערות שלך, לא נעים להיתקל בהן בכל פתיחה של המכסה.

הרול און נוח מאוד לאחיזה ולמריחה אבל הוא מאוד נשי, בצורה שלו ובתנועה שהוא מחלץ מפרק היד. לזכותו יאמר שהוא משאיר כמות נדיבה של דאודורנט, שתנטרל אפילו את החמוצים שבמזיעים. הספריי הוא הדיספנסר הקלאסי של כל הזמנים, וככזה הוא שומר על מעמדו הבזבזני כרועש מדי ולא מספיק יעיל. הוא מתאים בעיקר למי שאוהב להסתכל על עצמו במראה מתיז דאודורנט אחרי אימון כושר. היתרון לשאר הבריות: קרירות מנצחת עם כל התזה.

כדי להיכנס באמת חזיתית בג'ילט, סדרת מוצרי רייט גארד הייתה צריכה לכלול גם ג'ל אבל סך הכול מדובר במתחרה נחוש שמגיע מאחור ולא מפחד להרביץ ספרינט באמצע המסלול כדי לצמצם את הפער, גם אם מדובר במהלך שעלול להוציא אותו מהמרוץ. אפשר לסכם שמדובר באלטרנטיבה שמריחה מעולה ומאוד מרעננת. אפילו אם זה רק בגלל שנמאס לי להחזיק את הדאודורנט הכחול ההוא. (אורן דותן)

ניחוח של הביוקר / ZEN של שיסיידו
אין תמונה
על ריח "של הביוקר" משלמים. ZEN של שיסיידו

לא לשווא חברת הקוסמטיקה היפנית היא בין המובילות בעולם כיום. הבושם החדש שהם משיקים, "ZEN", הוא בושם יוקרתי שגם מריח ככה – ריח שהדבר הכי נכון שאפשר להגיד עליו הוא שהוא לא שגרתי. במילים אחרות: "זן" ממש לא מתאים ליומיום; הוא פשוט כבד מדי. הריח הזה משדר אלגנטיות, סקסיות, משהו שאפשר להשפריץ כשיוצאים למסעדה בערב, אבל לא למשרד. החדשות הטובות הן שהוא כל כך מרוכז, שממש לא צריך להשתולל עם ההשפרצות - שפריץ אחד ממנו ואתה מסודר לכל הבילוי. החדשות הרעות, לעומת זאת, הוא המחיר המופקע: 430 שקלים לבקבוקון קטנטן של 50 מ"ל. מה לעשות? בשביל ריח "של הביוקר" משלמים. (ניר סלונים)

הבושם הזה גבר בערך כמו שאורלנדו בלום גבר / הוגו בוס אורנג' מן

קרטון איכותי ומעוצב מגן על בקבוקון בושם עדין ונשי למראה. פס כסף דק הנושא את לוגו המותג נמתח לאורך דפנות המכל השקוף בעל הריבועים הבולטים בחזית.

הריח חריף אבל באקורדים ממש גבוהים. מרגיש כמעט כמו צרחה צורמת על העור ולא שאגה מלאת ביטחון שבושם לגברים אמור לשדר. ה"הוגו בוס אורנג' מן" מתחיל את הדעיכה מוקדם מדי ומתנדף מהר מדי. במקום לשקוע בעדינות ולהתמקם על העור, האורנג' מתפוצץ בחלל כמו זיקוק ומתפייד כמעט באותה מהירות שהוא הופיע.

בהודעת החברה נכתב כי "הבושם מתכתב עם העיצוב הארכיטקטוני של הבקבוק", שזה אומר, במילים פשוטות, שיש לו ריח נשי כמו האריזה.

הפרזנטור של הבושם הוא השחקן אורלנדו בלום. לדברי החברה, "בוס אורנג' הוא כמו לבוש קז'ואל מודרני, שמותאם לאורח החיים של איש העיר הגדולה. לאורלנדו בלום יש גישה קלילה ורגועה המשקפת את סגנון החיים הזה, והבושם מעביר את אישיותו של הכוכב". רגע, זה לא ההוא ששיחק את פאריס בסרט "טרויה"? היחיד בסרט שלא טחן עם חרב מאות רומאים?! נו, מילא. בשורה התחתונה: משהו פה מריח לא טוב.
מחיר: 229 שקלים ל-60 מ"ל. (אורן דותן)

הוגו בוס אורנג' מן (יח``צ: מייקל קמרון,  יחסי ציבור )
הריח נשי בדיוק כמו האריזה.הוגו בוס אורנג' מן | יח``צ: מייקל קמרון, יחסי ציבור

הבטיחו מגנטיות, וקיימו / DUO של אזארו

חברת "אזארו" הצרפתית היא תו תקן של איכות ממדרגה ראשונה. הבושם החדש שלהם, "DUO", הוא ללא ספק בין הנעימים שיצא לי להריח לאחרונה. למעשה, אני מוכן להחניף לו עוד יותר ולגלות שמרגע שהונח על שולחני, לא יכולתי להפסיק להסניף אותו - משהו בסבוניות החמצמצה שגורם להרגשה רעננה במיוחד. החברה, אגב, מבטיחה לצרכן "מגנטיות שלא ניתן לעמוד בפניה", ולשם שינוי, יש אמת בפרסום: הארומה המודגשת והלימונית בהחלט עושה חשק לעוד שפריץ. זמנים טובים בעולם הבשמים.

"דואו" הוא בושם שמתאים מאוד ליומיום. הריח שלו גברי ולא מתאמץ – כזה שגורם לך להריח טוב ממש כאילו יצאת מהמקלחת, מבלי שידעו שטרחת להשפריץ עליך בושם. החיסרון היחיד שלו הוא שהריח מתפוגג מהר, ולכן צריך לתת בהשפרצות בשביל שהוא יישאר עליך לאורך זמן. ועדיין, למרות הפאק הקטן הוא מומלץ ביותר.
מחיר:
הוגן. 150 שקל ל-80 מ"ל. (ניר סלונים)

אין תמונה
כאילו הרגע יצאת מהמקלחת. DUO של אזארו
בבידוק הקודם בדקנו שלוש בירות ישראליות חדשות, ופייר, התרשמנו