אפשר לקרוא לזה מועדון היכרויות לעסקים קטנים, ובארץ יש כבר 30 כאלה: רשתות עסקיות שכל מהותן להפגיש בין בעלי עסקים קטנים ובינוניים כדי שיחליפו מידע וקשרים ויסייעו זה לזה להרחיב את מעגל הלקוחות.
השיטה היא אמריקאית: כל בעל עסק נואם על עצמו במשך דקה בדיוק. אם לאחרים יש לקוחות שמתאימים לו, הוא יצא נשכר. אם לא – אולי בפעם אחרת. בכל קבוצה כזאת אין שני אנשים מאותו תחום, כדי למנוע תחרות. רווח בטוח? לא תמיד, ויש אפילו מצב שתפסיד: אם לא השגת לקוחות חדשים בעזרת הרשת, שילמת לשווא את דמי החבר, כ-1500שקלים לשנה.
אם לא בא לך לשלם כדי להכיר אנשים, אתם יכולים לנסות את האינטרנט: רשתות מקוונות חברתיות/עסקיות נפתחות שם מדי יום. ותמיד תוכל לפתוח חשבון ב"בנק הזמן" – פרויקט של החברה למתנ"סים שמבוסס על עיקרון הכלכלה הישנה: קח-תן. למשל, שעת מסאז' תמורת שיעור טניס. לא שווה?