מנהל סניף סופרמרקט באוסטרליה הפך לסוג של גיבור לאומי אחרי שחשף את תגובתו ללקוח שניסה להזדכות אצלו על אלפי גלילי נייר טואלט ומאות בקבוקים של אלכוג'ל שרכש לחינם ובצורה היסטרית בעקבות משבר הקורונה.
ג'ון פול דרייק, מנהל הסופר (האגדי), התייחס לתקרית בערוץ היוטיוב שלו וסיפר כי הלקוח הגיע אליו עם סחורה שאגר לאורך השבועות האחרונים וניסה למכור ברשת במכירים מופקעים. אחרי שהוא הבין שאין לו קונים - הוא ניסה כאמור להשיג החזר ואז הכל הסתבך.
"הגיע אליי לקוח שאמר שהוא רוצה החזר על 150 חבילות של 32 גלילי נייר טואלט (כלומר, 4,800 יחידות) ועוד 150 בקבוקים של ג'ל לחיטוי ידיים", סיפר דרייק, והוסיף כי הוא לא התבלבל ומיד הפנה לאותו לקוח אצבע משולשת בתגובה.
"זה בדיוק סוג האנשים שגורמים לבעיות במדינה הזאת", הוסיף פול דרייק. מאוחר יותר, הוא חשף פרטים נוספים על השיחה עם אותו לקוח שכאמור ניסה למכור את הפריטים באינטרנט בעבור מחירים מופקעים.
"הוא סיפר לי ש-eBay סגרו את החנות שלו ולכן הוא נאלץ להחזיר את הפריטים כי הוא לא יכול להפיק מהם רווח יותר", סיפר דרייק. "מעולם לא חשבתי שאני אאלץ להתמודד עם מצבים כאלה. אני לא חושב שאף אחד חשב שהוא ייאלץ להתמודד עם מצבים כאלה. אנשים מנסים לנצל את המצב בשביל לעשות רווח על אחרים – זה פשוט ביזיון".
דרייק הוסיף וסיפר כי בגלל מקרים כאלו רשתות סופרמרקט באוסטרליה התאגדו יחדיו והטילו מכסות על מוצרים מסוימים בשבועות האחרונים, וכמו כן, הוא הפציר בכולם לא להיכנע לפחד שמופץ ברשת ולקנות אך ורק את מה שהם צריכים. הגיוני בסך הכל, הרי כולנו באותה סירה.