הסופר בול ידוע כאחד מאירועי הספורט הכי גדולים וחשובים בארה"ב, אם לא ההכי חשוב. בכל שנה רוצים זמרים וחברות שונות לקבל זמן מסך באירוע היוקרתי הזה, כדי לבסס מעמד מול מליוני הצופים. אחת מהמשבצות עליהן רבים לא מעט אנשים, היא זאת של הפרסומות שמשודרות בזמן הסופר בול, כשכל אחת כזו תמיד מושקעת, משעשעת ומפתיעה.
לפי ההאפינגטון פוסט, ניסה לא מזמן ארגון פיטה (PETA) להכנס למשבצת הזו, עם פרסומת מיוחדת מטעמו. "אכן ניסינו להגיש מועמדות בסתיו שעבר", אמר דובר הארגון למגזין, "אבל לא קיבלנו תגובה מהמפיקים ב-CBS". מה שלא כל כך מפתיע, לאור העובדה שהסרטון הזה הוא סרט פורנו רך, שאם היה משודר בסופר בול היו צופים בו מיליוני ילדים מופתעים והורים כעוסים.
הסרטון, שעלה לרשת על ידי הארגון מאחר ולא שודר בשום מקום אחר, זכה תוך פחות מיומיים באוויר ליותר מחצי מיליון צפיות וגם זה לא מפתיע. בפרוסמת שיצר הארגון, רואים שני זוגות מקיימים יחסי מין, כשגבר אחד הוא צמחוני והשני הוא אוכל בשר. הגבר הצמחוני מצליח להחזיק מעמד זמן רב יותר (ובקול יותר) במיטה ולספק את האישה שלו, בעוד שהשני לא. ואיכשהו כל זה קשור לבשר ומוסר.
ועכשיו לחלק האהוב עלינו: טוקבקיסטים יקרים - צמחוניים או קרניבורים, מי מחזיק יותר זמן במיטה? גו.