זה לא סוד שארגון PETA יעשה הכול כדי להשיג את המטרה שלו: הצלת בעלי חיים. לארגון יצא שם של פרובוקטיבי וחוצה גבולות, והם לא מהססים להפשיט את הנשים הכי שוות בעולם כדי להעביר את המסרים האציליים שלהם. הם אלופים בלעורר את זעמם של ארגונים אחרים - כאלה שתומכים בזכויות האישה למשל - אבל כל הזעם הצדקני מעולם לא הפריע להם להמשיך לעשות את עבודתם נאמנה ולהוציא קמפיין אחר קמפיין חושפני.
אך בכל שנות פעילותם, נראה שמעולם לא היה קמפיין שעורר סערה גדולה יותר מקמפיין ה-"Veggie Love" ששוחרר זה עתה לאינטרנט והופק במיוחד לסופר-בול - למרות שזה ברור לכל העוסקים במלאכה שאין סיכוי שהצנזורה תאשר לפרסומת כזאת להופיע שם.
למעשה, מדובר בקמפיין שהתחיל כבר בשנה שעברה. ב-2009 יצאה הפרסומת הראשונה ל-וג'י לאב, אשר בלי להכביר במילים (לחץ על הלינק, צפה, ותחזור לקרוא), מעבירה מסר אחד פשוט וברור: לצמחונים יש סקס יותר טוב. הפרסומת לא אושרה להופיע לא בסופר בול ולא בטלוויזיה.
אבל PETA, כאמור, לא מתרגשים מהסירובים וההתרגשות סביב הפרובוקציה שלהם. השנה הם מנסים שוב: בשביל הפרסומת החדשה הם לקחו קטעים - כביכול - מתוך האודישנים לפרסומת הראשונה, בהם הם מבקשים מדוגמניות בביקיני להוכיח להם עד כמה הן אוהבות ירקות. זה הזמן לקחת דקה וחצי ולצפות בסרטון, כפי שפורסם לראשונה באתר "באזז-פיד":
צפית? אז עכשיו אתה מבין על מה ההתרגשות הגדולה ולמה אין באמת סיכוי שהפרסומת הזאת תופיע בסופר בול או בעצם בשום מקום אחר פרט לאינטרנט. האתרים בארצות הברית טוענים שהפרסומת החדשה גובלת בפורנו, וש-PETA חצו אפילו את הגבולות שלהם. אנחנו נמנעים מלקחת עמדה - פשוט כי אנחנו עדיין מנסים לעכל את הדברים שבחורות יכולות לעשות עם ברוקולי וקישוא.
דבר אחד בטוח: מעתה לעולם לא נתייחס לסלט הירקות שלנו באותו אופן.