מדענים דגולים ברחבי העולם כולו מנסים כבר עשרות שנים לפצח את חידת הזמן: איך קורה שברגעים מסוימים החיים כאילו מישהו לחץ על כפתור הרצה קדימה, ולעיתים הכל עובר בסלואו מושן. לא רק זה, אלא שבמרבית המקרים אנחנו גם לא מרוצים מהתוצאה. דברים טובים תמיד עוברים מהר מדי וחוויות מייאשות תמיד נראות כאילו נמשכו לנצח. פרסומת חדשה מצליחה לשלב בין חוויה מהנה במיוחד לפרק זמן שנראה שנמשך ונמשך.
אליה ג'סמין סובאני (Aliya-Jasmine Sovani), מנחת חדשות MTV בקנדה, מככבת בימים אלה במה שנראה כמו התשדיר המשכנע ביותר שראינו אי פעם. בסרטון נראית סובאני עושה את דרכה למסיבת בריכה לוהטת בביקיני לבן וזעיר, כשלפתע הזמן הופך איטי במיוחד. תקריבי החזה והמבטים המרותקים של הצופים מסביב מבהירים לכולנו כמה טוב נראה הרגע הזה, וכמה היינו רוצים לחוות אותו לתמיד.
מוסר ההשכל? גאוני לא פחות: "הצילו את הציצים", קובע הסלוגן ומסביר כי סרטן השד הוא הגורם המכריע למוות בקרב נשים בגילאי 20-49. מה שאומר שאם אתם אוהבים את החלק הזה כמונו, לא תחסכו בשום מאמץ כדי לשכוח את כל מי שיקרה לכם להיבדק בהקדם האפשרי.
>> צרות של דוגמניות: ג'ורג'יה סלפה מתקשה לכסות