נובמבר הוא חודש המודעות לבריאות הגבר בעולם, וכמעט כולם כבר מכירים את פרויקט מובמבר, בו מגדלים הגברים שפמים לאורך החודש על מנת לגייס תרומות. חברה צרפתית בשם Handy קפצה גם היא על העגלה, והחליטה לשווק את האלכו-ג'ל שלה בצורה ויראלית וחיובית משלה.
בסרטון שהפיצו, שנראה כמו התשובה הנשית לסרטון המוטורבוטינג מהחודש שעבר, אנחנו עדים לשלוש בחורות מקומיות שתופסות באשכיהם של גברים ברחובות פריז. כן, קראתם נכון – על כל אשך שנחפן נתרמו 10 אירו, כולל עוד עשיריה בונוס על שתי חפינות שדיים אינסטינקטיביות שהגיעו כתגובה (וד"ש לבחור בדקה ה- 00:43).
הכסף שהולך להעלאת המודעות ולמחקר סרטן האשכים והערמונית אמנם זעום ביחס לחשיפה של החברה שמשווקת את ג'ל החיטוי, אבל ללא ספק מדובר בסרטון מבדר שמעביר את המסר, לפחות כמו גידול שפמים.
>>> מי האישה הראשונה שהגדילה את החזה?