פרסום של קונדומים מאז ומתמיד היה בעייתי ורגיש מצד אחד, אך מאתגר ויצירתי מהצד השני. יש חברות שיוצאות מהקופסא ומתעלות על עצמן, כמו הפרסומת הגאונית ההיא של חברת הקונדומים האוסטרלית - זוכרים? הזוג שמודד קונדומים בבית המרקחת? - ויש מקרים בהן חברות גדולות יותר מצליחות להפתיע.

דורקס יפן שחררו את הפרסומת הבאה, שמתחילה כמו מה שנראה כתחרות היאבקות, ומסתיימת בכך שהיא מדגימה לנו את כל התנוחות של הקאמה סוטרה בדרך שמצליחה להישאר בטוחה לצפייה בעבודה.

אין תמונה
המטרה: למסגר את הפנים. מדונה בעלת פנים מלבניות

האמת, כשחושבים על הדברים האחרים שאפשר לראות בטלוויזיה היפנית - כמו למשל השעשעון הזה, בו נשים מסיחות את דעתם של גברים שמנסים לשיר קריוקי - הפרסומת הזאת של דורקס נראית צנועה באופן מרגש ממש.

ולמי שלא לחץ על הלינק, הנה תזכורת לפרסומת האוסטרלית שאהבנו: