עד עכשיו חשבנו שהכישרון של הפתור (תור) ביורנסון, הלוא הוא "ההר" ממשחקי הכס, מסתכם בעיקר בלתת מכות לשחקנים אחרים על הסט ולשבור שיאי הרמת משקולות, שמעטים מסוגלים אפילו לנסות. אבל האיסלנדי השרירי הפתיע את כולם בסופ"ש האחרון, כשהוכיח שהוא גם יודע להצחיק.
ההר השתתף בסרטון שהפך לויראלי במיוחד בסופ"ש האחרון. בסרטון הוא מציג סדרה חדשה, כביכול, של בקבוקי מים מוגזים בצורה של משקולות. הוא מסביר שאת הבקבוקים אפשר להשיג במשקלים שונים ובכך בעצם לקנות סודה, תוך כדי שאתה יכול גם להתאמן עם זה. כשהמטרה כמובן, היא להראות בסוף כמוהו. הסרטון צבר באזז עם יותר מ-1.5 מיליון צפיות ביוטיוב ואלפי אנשים שרצו להשיג את המוצר הגאוני, ביניהם ארנולד שוורצנגר. אבל אם הבודי בילדרז היו מפסיקים לקחת את החלבונים שלהם יותר מדי ברצינות, הם היו שמים לב שהסרטון עלה ליוטיוב ב-31.3, כדי שמישהו יוכל לצחוק עליהם למחרת.
הפרסומת האמיתית והמלאה, בכלל מציגה את ההר כמי שצוחק על אנשים כאלה, שמבזבזים זמן ומאמץ על סחיבת בקבוקי שתייה. היא פורסמה כמובן רק מאוחר יותר, לאחר שאנשים התעניינו במוצר שלא באמת קיים.
מאחורי המתיחה הבינלאומית עומדת חברת סודה סטרים, כשבמאי הסרטון היה וניה היימן. שוורצנגר יצר קשר עם ההפקה הישראלית במטרה להפיץ את התוכן מטעמו, כדי שיוכל בעצמו למתוח עוד אנשים, מה שגם אכן הצליח לו. בסך הכל, שוורצנגר לקח את העניין בהומור והתלהב מהמתיחה, אבל אם הוא יחליט להחזיר להר על הדבר הזה, אנחנו נהיה הראשונים לדווח. כלומר, הראשונים לדווח על המוות שלו.