מעולם לא הגדרנו את עצמנו כמומחים במתמטיקה. למעשה רוב הסיכויים שאם תבקשו מאתנו לעשות חישוב פשוט של תקציב חודשי, זה יגרום לנו נזק נפשי קשה. אבל יש דברים שאפילו אנחנו יודעים לחבר, וזה די מפתיע שאף אחד לא הצליח לעשות זאת קודם. חברת ההלבשה התחתונה Ultimo החליטה להשיק לאחרונה קמפיין לרגל ליין הלנז'רי החדש שלה. ומהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? על רכבת הרים כמובן.
כמה פשוט, ככה גאוני. לוקחים חבורת דוגמניות שופעות בתחתונים, מעלים אותן לרכבת הרים מטורפת במיוחד, ומצמידים מצלמה שתתעד את כל האירוע המופלא הזה בקלוז אפ. התוצאה הסופית מלאה היא לא פחות מיצירת אומנות, עמוסת מחשופים מקפצים לרוב. בתוך ימים ספורים הגיע הקטע הזה ללא פחות מ-2.5 מיליון צפיות ביוטיוב, ואיך אפשר שלא? רק אנחנו ראינו אותו בלופ לא פחות מעשר פעמים.