כמה פעמים בחייך שאלת את עצמך: "איך הם עושים את זה?", איך מצליחים גיבורי הקולנוע להתגבר על כל המכשולים, להביס את כל הרשעים ולרכב אל השקיעה על רקע כתוביות הסיום עם הבחורה הכי יפה בעיר? אתה יכול לספר לעצמך שדברים כאלה יכולים לקרות רק בסרטים, אבל ככה הרי לא באמת תלמד שום דבר. במקום זאת, קח לעצמך כמה דקות כדי לראת מה עבד לגיבורים הגדולים של הקולנוע. לך תדע, אולי המידע הזה ישתלם לך מתישהו.
תהרוס לה את החתונה
ממי למדנו את זה? דסטין הופמן ב"הבוגר" (1967)
הרבה לפני שאופרות סבון זולות הפכו את העניין הזה לקלישאה נדושה, הפך דסטין הופמן את הפריצה לחתונה של אהובת ליבו לאירוע הכי חתרני, הכי אמיץ, הכי אומר "אני אוהב אותך ושיישרף העולם". ב"הבוגר" מגלם הופמן את בן בראדוק, בוגר קולג' מצטיין, שהופך למטרה של אחת המילפיות הגדולות ביותר שידעה התרבות אי פעם, הרבה לפני שנשים בגילאי 40 פלוס הפכו את צייד הגברים הצעירים לאופנה. הופמן אמנם מנצל את "שירותיה הטובים" של הגברת רובינסון היטב, אבל האמת היא שהוא מעוניין דווקא בבת שלה, איליין.
בתוך אווירת ההיפים של סוף שנות ה-70, כשאהבה ורומנטיקה שטפו את הרחובות הדבר הזה נראה הכי אמיתי, הכי אנטי קיטש שיכול להיות: בן בראדוק ואיליין רובינסון נמלטים מחתונתה הכפויה על אוטובוס רעוע אל עתיד לא נודע, לצלילי "Sound Of Silence" של סיימון וגרפונקל. היום יהיה קצת קשה יותר לבצע את התרגיל הזה, בכל זאת אל החורים שבהם תוקעים את גני האירועים האלה אף אוטובוס לא מגיע. מצד שני תמיד תוכל לנסות ולהבריח אותה מהרבנות.
נגן את השיר האהוב עליה
ממי למדנו את זה? ג'ון קיוזאק ב"אמרי לי כן" (1989)
מוזיקה הייתה מאז ומתמיד אחת הדרכים הטובות ביותך להגיע לליבה של האישה, עוד מימי הסרנדות מתחת לחלון. אבל בעידן של בנייה לגובה, המקסימום שתוכל להשיג בדרך הזו הוא קריצות מלאות משמעות מן הזקנה בקומה הראשונה. בכלל, בתקופה שבה האנשים שעושים את הכותרות הם הצבעונים, הקולניים והרעשניים ביותר, לא תוכל למשוך את תשומת ליבה מבלי לבלוט בשטח.
ב"אמרי לי כן" מגלם ג'ון קיוזאק את לויד דובלר, תלמיד תיכון עם הישגים נמוכים, ששם את עינו על דייאן קורט, התלמידה המצטיינת של השכבה. אחרי אינספור ניסיונות כושלים לגרום לה להתעניין בו, הוא מחליט לעזוב את הכול ופשוט לנסוע אל הבית שלה. כשהוא מגיע, הוא נעמד מתחת לחלון שלה, שולף טייפ אימתני שלא היה מבייש כנופיה בהארלם, מכוון אותו על פול ווליום ומשמיע לה את "In Your Eyes" של פיטר גבריאל. יכול להיות שבסופו של דבר היא פשוט "התביישה מהשכנים", אבל עם התוצאות של הסצנה הזאת קשה להתווכח.
תכניס אותה להיריון
ממי למדנו את זה? מייקל סרה ב"ג'ונו" (2007)
אין באמת סיבה אמיתית שתצטרך להגיע למצב הזה, בכל זאת קיימים היום מספיק אמצעים כדי למנוע ממך לסיים ערב סוער במסע קניות ב"שילב". גם לא ממש מומלץ לך לנסות את העניין הזה יותר מפעם אחת, אחר כך ממש קשה לזכור את השמות של כולם, תשאל את שימי תבורי. אבל אם כבר החלטת שאתה מעוניין ליצור איתה מחויבות ארוכת טווח, אין הרבה דברים אפקטיביים יותר שתוכל לעשות.
בג'ונו הסיפור הזה דווקא מתחיל שונה לחלוטין. פולי בליקר (סרה) החנון מצליח "לשחק אותה" עם הידידה הטובה, ג'ונו מקגאף (אלן פייג' הנפלאה), והיא ממש לא רואה בזה מחויבות ארוכת טווח. אבל אם יש משהו טוב בעובדה שהעניין הזה נמשך תשעה חודשים, זאת האפשרות להתחרט. בסוף ג'ונו אמנם מחליטה למסור את התינוק, אבל חוזרת אל החנון שלמדה להכיר ולאהוב. ככה זה, אחרי תשעה חודשים של כאבים וחששות, אפילו אתה תיראה לה כמו הפרטנר המושלם.
תציל את העולם
ממי למדנו את זה? מכל אחד מסרטי ג'יימס בונד
מאז ומעולם נחשבו אנשים עם יכולת לקבל החלטות הרות גורל למגנטים של בחורות. כדי ששוב לא נצא שוביניסטים, אנחנו מציעים לך לעשות סקר קטן בקרב הנשים שאתה מכיר ולבדוק עד כמה הביטחון הוא מרכיב קריטי עבורם בבחירת בן זוג. אם להאמין לקולנוע, הנשים שהכי מחפשות את הגבר המגונן הזה הן דווקא היפות, הנועזות והמתוחכמות ביותר בעולם.
נכון, זה יהיה אתגר לא פשוט עבורך להפוך להיות מרגל בשירות הוד מלכותה. שמענו שמבחני המיון לא קלים, שצריך ללבוש חליפות כל היום ולדבר במבטא בריטי שאתה בעצמך לא תבין. צריך גם קיבה מבטון, שתאפשר לך לשתות כל המרטיני הזה ועדיין להצליח להוריד את כל הרעים בירייה אחת תוך כדי שכיבה על כנף של מטוס קרב. אבל למה ללכת כל כך רחוק? נסה להתחיל בלבדוק את הרכב שלך במוסך מדי פעם, אנחנו לא יודעים מה איתה, אבל לפחות את החיים שלך זה יכול להציל.
עשה את מה שהיא רוצה
ממי למדנו את זה? קארי אלווס ב"הנסיכה הקסומה" (1987)
ישנם הרבה דרכים יצירתיות להגיע לליבה של בחורה, אבל בסופו של דבר תמיד תגיע לרגע שבו תצטרך לבחור בין הרצונות שלך לבין הרצונות שלה. בחירה באופציה ב' תשאיר אותך בשוק הרווקים ותשלח אותך לעוד ארוחת שישי שבה תצטרך להסביר "מתי תמצא כבר מישהי". בחירה באופציה א' אמנם תדרוש ממך הרבה פשרות, תעלה לך בלא מעט משחקי ליגת האלופות, ערבי פוקר וסתם בילויים עם החבר'ה, אבל לפחות תשמח את אימא.
ווסטלי (אלווס), הגיבור הבלתי נשכח של "הנסיכה הקסומה", מוותר כבר בתחילת הדרך על הכול כדי להיות עם אהובת ליבו. הבחירה הזאת עולה לו בקרב עם יצורים מבחילים, מלחמה עם נסיך רב עוצמה ואפילו במוות (או כמאמר "עושה הניסים": כמעט מוות). אבל בסוף זה הוא שזוכה לצפות מקרוב במחשוף של רובין רייט פן הנרגשת. אם גם אתה רוצה לחזות בפלא דומה, כדאי שתבלע מעט את האגו, ותענה לה ב "As You Wish" בפעם הבאה שהיא רוצה לגרור אותך איתה לקניון.
שתה דם
ממי למדנו את זה? רוברט פטינסון ב"דמדומים" (2008)
עד לפני חמש שנים בערך, כשהעולם היה עדיין מקום נורמאלי לחיות בו, ערפדים נחשבו ליצורים מפחידים וקטלניים שמהם מומלץ להתרחק ככל האפשר. אבל בעקבות סדרת הספרים של סטפני מאייר, השתנה העולם לנצח. ערפדים מנצנצים וחטובים הפכו למושא הערצתן של נשים ברחבי העולם כולו, יצורים רגישים ורומנטיים שמוכנים לוותר על עצמם למען חייה של בחורה יפה.
אבל זה עוד כלום לעומת מה שעשתה "דם אמיתי" לדימוי של הערפדים. נשים נורמטיביות ברחבי העולם כולו שהפכו מכורות ליצורים הקדמוניים וחובבי הסקס. הסיפור הזה מציב אותך בבעיה כי בעולם האמיתי עדיין לא מוכרים דם סינטטי בבקבוקים. מצד שני אם לשפוט לפי אנה פאקווין, לא צריך להתאמץ יותר מדי. מספיק שתצבע את עצמך בלבן, תרכיב זוג שיניים תותבות ותדבר בקול עמוק, הבגדים כבר יפלו מעצמם.
שים על עצמך טייטס כחול
ממי למדנו את זה? כריסטופר ריב ב"סופרמן" (1978)
אם שום דבר אחר לא עוזר, תמיד תהיה לך האפשרות להפוך לגיבור על. כל מה שצריך הוא מעט יצירתיות, טייטס צמוד וכוח שקר כלשהו. כאן אנחנו מתחברים לתחושת הכוח וההגנה שאליה נמשכות נשים באופן טבעי, כגיבור על תמיד תוכל לשחק על העניין הזה לטובתך. בעולם שבו אנשים יורים קורים, מתלבשים כמו עטלפים או נושאים מנורת נפט ירוקה, תמיד תוכל לצייר על עצמך קליפה של בננה ולקרוא לעצמך "גארבג' מן". תראה לנו אישה אחת שלא תיפול לרגלי גבר שיודע מתי הגיע הזמן להוריד את הזבל.
מחפש דייט? הירשם לשעשועון חדש ואולי תמצא את האחת