makoland

"פגשתי את ווילו סמית' ואת וויל איי.אם"

רום גנדלר נבחרה לטוס לטקס נבחרי הילדים בלוס אנג'לס, לראיין את כל הסלבס על השטיח האדום (כתום), ולראות את הטקס במתחם וי.איי.פי. אז איך היה?

רום גנדלר | מקולנד | פורסם 28/04/11 23:32:24

לאחרונה עברתי את אחת החוויות המדהימות בחיי - להיות הכתבת של ערוץ ניקולודיאון בטקס פרסי בחירת הילדים (KCA) בלוס אנג'לס.

אין תמונה רום גנדלר על השטיח הכתום

בעצם הרצון להשתתף בתחרות זו לא עלה אף פעם במחשבותיי, עד שראיתי פרסומת להשתתף בתחרות. הבנתי שהחלום הזה שנרקם אצלי בראש לא כל כך מציאותי, ולמרות זאת החלטתי להשתתף. בתחרות היו הרבה שלבים- שאלון באתר, ראיון, אודישנים ובשלב האחרון אליו הגיעו רק תשעה מתוך מאות המתמודדים, נערך חידון אשר שודר בערוץ ניקולודיאון. הייתה לי תחושה טובה שאני אגיע לגמר, ולמרות זאת התרגשתי מאוד.

אין תמונה ליבי רן מתכונן

בימים שלפני הגמר, התרגשתי מאוד ולא הפסקתי להתכונן לקראת הגמר, על מנת להגיע מוכנה לתחרות- קראתי הרבה על הטקס ועל התוכניות המשודרות בערוץ. הגמר עצמו היה מחולק לארבעה שלבים, שלשלב הסופי הגיעו רק שלושה.

כששמעתי את המנחה לי בירן מכריז את שמי כזוכה הגדולה, לא הייתה מאושרת ממני. אולי בזכות הזכייה הגדולה, לא ממש הפריע לי ש"זכיתי" גם ב"מקלחת" סליים, כמו הכוכבים בטקס.

אין תמונה מראיינים את ווילו סמית' על השטיח הכתום

החוויה הזו של התחרות הייתה נהדרת, אבל יותר ממנה, חווית הנסיעה לטקס ה-KCA בלוס אנג'לס. יחד עם אמא שלי וליבי רן נסענו ללוס אנג'לס, שם התארחנו במלון מפואר.

זכינו בימים שלפני הטקס בסיורים באולפני האנימציה של ניקולודיאון, ראינו איך דורה ובובספוג ועוד רבים אחרים נוצרים. הסבירו לנו מהו תהליך יצירת האנימציה, כמה אנשים עומדים מאחורי כל פרק בתוכנית וכמה זמן כל פרק לוקח ליצירה. בנוסף פגשנו יוצרים שעובדים על סדרות חדשות שיגיעו בעתיד גם לארץ.

לכבוד הזוכים בתחרויות השונות בעולם לפני הטקס, נערכה מסיבה ענקית בסגנון הוליוודי נוצץ ומושקע מאוד. יום לפני הטקס, הלכנו לראות את ההכנות לטקס הגדול, פריסת השטיח הכתום, הכנת הבמה המדהימה וגם כיצד מסמנים את הכיסאות לכוכבים הכי גדולים בעולם. כשראיתי את מראה האולם, הבנתי לאיזה אירוע נוצץ ומפואר זכיתי להגיע.

אין תמונה גם פריס הילטון הייתה שם!

לקראת הטקס, כמו כל כוכבת, עברתי תחת ידיהן המפנקות של לא פחות מארבעה מאפרים ומעצבי שיער. הטקס עצמו היה הדבר האמיתי. השטיח הכתום דרכו עברו הכוכבים הגדולים היה חוויה לכל החיים. הצלחנו לראיין את וויל איי אם מהבלק אייד פיז, דרייק בל, סנופ דוג, ווילו סמית' כוכבי איקרלי, ויקטוריוס וביג טיים ראש, וגם כוכבי סדרות חדשות שעדיין לא הגיעו לארץ כמו בית אנוביס ועוד. עוד עברו על השטיח- מיילי סיירוס, סלינה גומז, ג'וני דפ, ג'סטין טימברלייק ועוד.

הנוכחות על השטיח כתום הייתה מרגשת במיוחד, כי גם אנחנו הרגשנו בעצמנו קצת כמו כוכבים כי היה קהל עצום שצפה בנו מעבר לכביש, בעוד אנחנו ממש היינו עם הכוכבים על השטיח.

אין תמונה מראיינים עם ליבי רן אין תמונה ככה זה נראה מבחוץ אין תמונה איזה כיף! אין תמונה וככה זה נראה מבפנים אין תמונה ההופעה של ווילו סמית'

התכנית שמספרת על החוויות מהטקס, "עלילות ליבי ורום מהשטיח הכתום" תשודר ב-29.4 בשעה 16:55 בערוץ ניקלודיאון

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן