מיץ מנגו עם צ'ילי? מה?!
דנה, עידו ונועם הסכימו מרצונם החופשי לטעום משקה חדש שמשלב מנגו וצ'ילי, עלמה התייפיפה עם תכשיטים לילדות, רועי פתח את החורף עם גלידה בטעם קרמבו, נעמה פתחה אותו עם תלבושת ספורטיבית וליאור חיסל מארז של יוגורט וחשב שזה יעזור לו לגדול. המבקרים הצעירים שלנו עם הביקורות הכי נוקבות
משהו מוזר
עם בוא החורף הוציאו בפריגת שני משקאות נקטר עם תבלינים - בננה עם נגיעות אגוז מוסקט ומנגו עם נגיעות צ'ילי. הצענו לשלושה ילדים אמיצים לנסות את נקטר המנגו והצ'ילי, וזה מה שאחיהם הגדול רועי סיפר לנו שהלך:
בהתחלה היה הרבה מתח כי ממש חששנו מהשילוב המוזר של המנגו והצ'ילי. הראשונה שטעמה הייתה דנה (13) שהייתה אמיצה מספיק ללגום. היא שתתה שלוק ואז אמרה: "זה קצת מוזר, אבל די טעים!".
עידו (16) היה הבא בתור: "זה פשוט כמו מנגו עם קצת חריף, זה לא יותר מדי שונה". האח הקטן, נועם (9) החליט שהוא טועם את המשקה רק למחרת. "ציחצחתי כבר שיניים, הוא טען". אהה.
כאשר הגיע הרגע, נועם אזר אומץ ולאחר שהריח טעם את המשקה."יש לזה סתם טעם של מנגו", הוא אמר. "יש ריח של צ'ילי, אבל לא באמת מרגישים את זה".
גם אני ניסיתי את השילוב ואני חייב להגיד שבעיקר הרגשתי את הריח של הצ'ילי, אבל הטעם, מנגו לכל דבר, רק עם קצת עיקצוץ על הלשון.
מחירים וזה: המחיר לצרכן 5 ש"ח. ניתן להשיג בחנויות וברשתות השיווק ברחבי הארץ.
משהו פאשניסטי
Life, מותג הבית של סופר פארם, השיק קולקציית תכשיטים לילדות בגילאי 3-10 שכוללת מגוון תכשיטים: קשתות, סרטי בד, קוקיות, סיכות לשיער, צמידים ושרשראות. עלמה (5.5) התגנדרה עם שרשרת עם חרוזי עץ ורודים שביניהם שזורים חרוזי פרפרים צבעוניים.
היא מאוד שמחה לקבל את השרשרת וזה מה שהיא אמרה: "השרשרת יפה כי היא בצבע ורוד וזה הצבע שאני הכי אוהבת. גם הפרפרים הצבעוניים חמודים מאוד".
"השרשרת יכולה להתאים להרבה בגדים כי היא צבעונית. היא מתאימה בעיקר למסיבות יום הולדת וכשהולכים לחברים. לגן אני לא אלך איתה. כי אני לא רוצה שהיא תתקלקל. כדאי להסתרק אחרי שעונדים את השרשרת כי החרוזים מושחלים על גומי וזה יכול להרוס את התסרוקת".
מחירים וזה: בין 9.99 ל-13.99 ש"ח לפריט. ניתן להשיג בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ.
משהו ספורטיבי
רשת חנויות האופנה "ביג שופ" השיקה קולקציה חורפית חדשה. שלחנו את נעמה (10) לבית הספר עם סווצ'רט ירוק, חולצה צהובה ומכנס טרנינג אדום מתוך הקולקציה ושאלנו אותה בסוף היום איך היה ומה אמרו וזה.
"האמת שפחדתי שיגידו לי שאני נראית כמו רמזור", צוחקת נעמה. "אבל האמת שחברות שלי אמרו שיפה לי וגם היה מאוד נוח לרוץ ולקפוץ בשיעור ספורט. הכי אהבתי את הסווצ'רט הירוק כי הוא נראה ממש כמו אלה שיש בפוקס שאימא קונה לי לפעמים. הבד מבפנים נעים ומחמם".
הקולקציה החדשה כוללת פוטרים, מכנסיים, טייצים, קרדיגנים, טרנינגים ועוד - הכול ב-25 צבעים שונים.
מחירים וזה: טווח המחירים בסניפי הרשת נע בין 30-60 ש"ח עבור פריטי קולקציית החורף.
משהו קר
בעוד שהמאכל הרשמי של הקיץ הוא גלידה, המאכל הרשמי של החורף הוא קרמבו - "הגלידה של החורף". שטראוס פתחו את החורף עם השקה מחודשת של השילוב המעניין של קרמבו וגלידה - "קרימיסימו קרמבו". רועי (12) קיבל לידיו צלוחית מלאה בגלידה ועל פניו עלתה הבעת פנים מאוד מרוצה.
"זה לא קרמבו!", הוא אמר. "זו לא גלידה!", הוא המשיך. נו, אז מה זה? "כמו סופר מן אבל של גלידות?", הוא הצחיק את עצמו. הוא מאוד אהב את המרקם המוסי של הגלידה שמזכיר מאוד את המילוי של הקרמבו, ואת זה שיש בפנים עוגיות כמו שיש בתחתית הממתק. "זה מגניב שיש מעל הכול ציפוי של שוקולד וששוברים אותו כמו בקרמבו כדי להגיע לגלידה", הוסיף רועי.
לסיכום קינח רועי: "זו גלידה ממש טעימה. צריך שיוציאו אותה כל הזמן ולא רק בחורף. זו אחת מהגלידות הכי מוצלחות ששטראוס עשו לדעתי".
מחירים וזה: המחיר המומלץ לצרכן הוא 24.70 ש"ח למיכל משפחתי בתכולה של 1.33 ליטר (500 גרם). להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
משהו פירותי
יצאו טעמים חדשים בסדרת יופלה לבן מעודן - הפעם עם תות בתחתית ותפוח בתחתית. ליאור (8) יעשה הכול בשביל לגדול ולא להיות הילד הכי נמוך בכיתה כמו אחיו הגדול, אז הוא מוכן לנסות הכול, אפילו לאכול יוגורט (למרות שהוא מתיש את ההורים שלו כשזה מגיע לאוכל בריא).
"אני לא כל כך אוהב יוגורט", הודה ליאור. "אבל ידעתי שאם אני יאכל את כל היוגורט אז בסוף יש משהו מתוק וטעים, בטעם תות או תפוח, בתחתית. כשלקחתי את הגביע השני כבר מראש ערבבתי הכול וזה היה לי הכי טעים. ואז אחרי שעה התנגבתי למקרר ואכלתי עוד אחד. ועוד אחד".
מחירים וזה: המחיר המומלץ לצרכן הוא 4.11 ש"ח לגביע. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
>> במדור הקודם: ברבי מעצבת אופנה ודובונים בטעם חמוץ-מתוק
>> חוגגים בחנוכה: לכו למחזמר "גלי" על חשבוננו!
>> רוצים זוג כרטיסים לסרט "ראלף ההורס"?