כללי
מה זה 12+?
12+ הוא אתר ואפליקציית הסטרימינג החדשה של ישראל. זו הדרך המתקדמת והנוחה ביותר לצפות בשידור חי וב-VOD בכל התכנים של ערוץ 12: ממהדורות חדשות 12, דרך תוכניות הריאליטי המותחות ביותר ועד התחקירים הנועזים והדרמות המרגשות. בואו לצפות או להשלים את הצפייה בתוכניות המובילות של הטלוויזיה של ישראל: "חתונה ממבט ראשון", "הכוכב הבא", "נינג'ה ישראל", "להיות איתה", "מאסטר שף", "אופירה וברקוביץ'", "השוטרים", "סברי מרנן", "צומת מילר" ועוד.
איפה אפשר לצפות בתכנים של 12+ בישראל?
כל התוכניות של קשת זמינות לצפייה באתר ובאפליקציית 12+ בטלוויזיות חכמות, בסטרימרים (מזרימים), בטאבלטים (מחשבי לוח), בטלפונים חכמים – ובאתר האינטרנט שכתובתו http://12plus.tv/.
בשלב זה, האפליקציה (יישומון) זמינה בפלטפורמות הבאות:
- טלוויזיות
• LG – החל משנת 2018 (webOS מגרסה 4 ומעלה)
• סמסונג
• Toshiba או Hisense – החל משנת 2020 (Hisense U4 ומעלה)
• טלוויזיות מבוססות אנדרואיד TV (למשל, סוני)
המידע ניתן כאן בכפוף למידע המלא המסופק על ידי היצרנים והחברות הרלוונטיות. למידע מלא אודות המכשירים ו/או הגרסאות המאפשרות התקנת האפליקציה, יש לבחון מול היצרן ו/או ספק השירות. - סטרימרים (מזרימים)
• מבוססי אנדרואיד – החל משנת 2018 (Android TV מגרסה 9 ומעלה)
• אפל TV – החל משנת 2019 (tvOS מגרסה 13 ומעלה) - טלפונים חכמים וטאבלטים
• מערכות הפעלה מבוססות אנדרואיד (מבית גוגל) או iOS (מבית אפל)
• iOS14 ומעלה
• אנדרואיד 9 ומעלה - אתר
http://12plus.tv/
גרסאות דפדפנים: firefox, Edge, chrome
איך אדע אם הטלוויזיה שלי תומכת באפליקציית +12?
הכנסו להגדרות המכשיר בטלוויזיה שלכם >> אודות - ושם תוכלו לראות את פרטי מערכת ההפעלה של הטלוויזיה שלכם.
למה כדאי לי להוריד את אפליקציית +12?
אפליקציית +12 מאפשרת חווית צפייה נוחה ומתקדמת בכל התכנים האהובים של קשת מכל הזמנים וללא עלות. בנוסף, תכלו לצפות בתכנים בלעדיים, מאחורי הקלעים ובשידור החי עם חיפוש נח ומהיר של כל הפרקים האהובים.
אילו תכנים ניתן למצוא באתר ובאפליקציית 12+?
בכל הפלטפורמות שלנו תוכלו למצוא את התכנים האהובים של קשת מכל השנים. חדשות, קומדיה, ריאלטי, דרמה, פודקאסטים, קטעים קצרים מכל התכניות ועוד. כל התכנים של ישראל: מתכניות מהדורת השבט כמו "ארץ נהדרת", "הכוכב הבא", "הזמר במסכה", "סברי מרנן", "אופירה וברקוביץ'" ועד לתכני ערוץ "ביפ" של שנות ה-2000.
איפה אפשר לראות את התכנים של 12+ בחו"ל?
תוכניות קשת בעלות זכויות שידור מחוץ לישראל זמינות לצפייה ב- 12+ באתר, בטלוויזיות ובסטרימרים מבוססי אנדרואיד TV. כדי לצפות בהן יש לרכוש מינוי. באפל TV ובאפליקציית המובייל תוכלו להמשיך לצפות בתכנים באתר -makoTV.
לאן נעלמה אפליקציית makoTV?
היא לא נעלמה, אלא שודרגה באופן אוטומטי והוחלפה באפליקציית 12+. אם +12 לא התעדכנה במכשירכם, אתם מוזמנים לנסות להוריד אותה מחדש לפי ההוראות כאן.
יש לי הצעה לשיפור. למי עליי לפנות?
אפשר לפנות אלינו דרך הוואטסאפ במספר 050-2010818, או דרך כתובת הדוא"ל mobile -support@mako.co.il. כדי שנוכל לטפל בפנייתכם בצורה הטובה והמהירה ביותר, אנא השאירו כמה שיותר פרטים ודרך ליצירת קשר עמכם.
אני מתקשה למצוא סדרה או תוכן מסוים. מדוע?
לצערנו לא לכל התכנים יש רישיון שידור באתר +12, אבל תוכל למצוא בו בכל רגע מבחר רחב מאוד של תכנים בלעדיים ותוכני ארכיון אהובים.
שימוש והפעלה
איך מורידים את אפליקציית 12+ בטלפון או בטאבלט?
היכנסו לחנויות האפליקציות של גוגל או של אפל, חפשו 12+ והתקינו את היישומון.
להלן קישורים המובילים להורדת האפליקציה, לנוחותכם:
>>> למכשירי Apple
>>> למכשירי אנדרואיד
איך מורידים 12+ לטלוויזיה?
יש להיכנס לחנות האפליקציות בטלוויזיה, ולחפש את הביטוי +12 ושם ללחוץ על "התקנה/הורדה". בשלטים של טלוויזיות נבחרות תוכלו למצוא את כפתור 12+ בשלט, והוא יוביל אתכם ישר לאפליקציה.
איך אני צופה בשידור החי של ערוץ 12?
בכל זמן ניתן להיכנס ולצפות בשידור החי של 12+. חפשו את 12LIVE ולחצו לצפייה.
איך אני יכול לצפות בלייב 12 בזמן שאני באפליקציות אחרות?
ניתן להפעיל את הנגן הצף (מצב picture in picture) כשאתם צופים בשידור החי בלבד באפליקציית מובייל או בדפדפן כרום במכשירי אנדרואיד.
על מנת לצפות בנגן הצף באפליקציית המובייל במכשירי IOS תוכלו להעביר את האפליקציה לרקע. כך הנגן יתחיל לצוף במכשירכם ותוכלו לעבור לכל אפליקציה אחרת בזמן שלייב 12 מתנגן.
על מנת לצפות בנגן הצף במכשירי אנדרואיד תוכלו להעביר את האפליקציה לרקע או ללחוץ על הכפתור האמצעי בפקדי המכשיר. כך הנגן יתחיל לצוף במכשירכם ותוכלו לעבור לכל אפליקציה אחרת בזמן שלייב 12 מתנגן.
איך צופים דרך כרומקאסט (Chromecast)?
באפליקציה/טאבלט יש ללחוץ על אייקון כרום קאסט בפינה השמאלית/הימנית העליונה, ולבחור את המכשיר אליו תרצו להתחבר. שימו לב שהמכשיר אליו אתם מבצעים העברה צריך להיות מחובר חיבור יציב לאותה רשת WIFI. בעת ההעברה יופיע חיווי במכשיר "casting to". על מנת להפסיק את ההעברה יש ללחוץ שוב על אייקון הכרום קאסט ולבחור ב Stop casting. לעזרה מוזמנים ליצור איתנו קשר.
התחברות והרשמה
איך נרשמים אל 12+?
בשלב זה ניתן להירשם אל 12+ דרך האתר שכתובתו: http://12plus.tv/
האם עליי להיות משתמש רשום על מנת לצפות ב +12?
לא, ניתן לצפות גם ללא הרשמה בשלב זה. כן כדאי להרשם על מנת שהיסטוריית הצפייה שלכם תשמר ויופיעו קידומים להמשך צפייה בכל פלטפורמה בה תבחרו לצפות. התחלתם לראות בסלון ורוצים להמשיך לראות בנייד? הרשמו.
איך מתחברים אל 12+?
ניתן להתחבר אל 12+ באמצעות חשבון שהקמתם בעבר באתר makoTV או +12.
באפליקציה בטלפון או בטאבלט: עמוד "פרופיל" ← התחברות.
בסטרימרים: בתפריט בחרו בהגדרות ← "יש לכם חשבון? התחברות".
בטלוויזיות חכמות: דרך מסך ההגדרות.
באתר: דרך אייקון האיש שמופיע בהדר האתר מצד שמאל.
בהתחברות הזינו את כתובת הדוא"ל איתה נרשמתם ל makoTV או +12 ולחצו על "שלחו לי קוד". יישלח אליכם קוד לדוא"ל, אותו יש להזין במסך הזנת הקוד. וזהו. ברוכים הבאים!
ניסיתי להתחבר ולא קיבלתי קוד אימות. מדוע?
בדקו אם הקוד הגיע לתיקיית הספאם (דואר זבל) בתיבת המייל שלכם. תוכלו לשלוח לעצמכם את הקוד שוב. שימו לב: הקוד שנשלח יהיה בתוקף עד 15 דקות. אם בכל זאת לא קיבלתם את הקוד, פנו אלינו ישירות בכתובת mobile-support@mako.co.il.
היה לי חשבון בעבר עם גוגל ופייסבוק, כיצד להתחבר?
אם כבר נרשמתם בעבר ל-makoTV באמצעות חשבון גוגל או פייסבוק, תוכלו להתחבר באמצעות כתובת הדוא"ל שאיתה אתם רשומים באפליקציות אלו, ויישלח אליכם קוד אימות לאותה כתובת. הזינו את הקוד באפליקציה וזהו, אתם מחוברים.
אם אין לכם גישה למייל, פנו אלינו ישירות בכתובת mobile-support@mako.co.il.
התחברתי בעבר ל-makoTV עם סיסמה ושכחתי אותה, מה עליי לעשות?
כדי להתחבר אל 12+ לא צריך סיסמה. תוכלו להזין את כתובת הדוא"ל שאיתה נרשמתם ויישלח אליכם קוד אימות לתיבת הדוא"ל.
רכישה וחיובים
האם הצפייה בתכנים של 12+ עולה כסף?
כרגע הצפייה באפליקציות של 12+ היא חינם בישראל. ניתן לרכוש מינוי כדי לצפות בתכנים ללא פרסומות באתר האינטרנט שכתובתו http://12plus.tv/.
כיצד רוכשים מינוי בישראל?
התכנים של 12+ פתוחים לצפייה לכולם – וחינם. ניתן לרכוש מינוי באתר האינטרנט http://12plus.tv/ ולצפות ללא פרסומות.
כיצד רוכשים מינוי בחו"ל?
התכנים של 12+ בחו"ל חסומים לצפייה. ניתן לרכוש מינוי באתר האינטרנט http://12plus.tv/ ולצפות מכל מקום בעולם בתכנים האהובים עליכם.
מהו תאריך החיוב?
החיוב עבור המנוי יתבצע מדי חודש ביום שבו שהתבצעה הרכישה, אבל חשוב לדעת שייתכן ויהיו חודשים בהם תאריך החיוב יתעכב בין יום למספר ימים. זאת בעקבות שבתות, חגים, אזורי זמן שונים, מספר ימים קלנדרי בחודש ועוד. בכל מקרה, המנוי יישאר פעיל לחודש מלא תמיד ולא פחות.
באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם?
בעת התשלום תועברו לרכישה מאובטחת דרך אתר PayPal. ניתן לשלם עם חשבון PayPal או בכרטיס אשראי כאורח באתר PayPal וללא חשבון.
איך מבטלים את המינוי?
מפורט מטה. אם אתם זקוקים לעזרה, ניתן גם לפנות אלינו ישירות בכתובת הזאת: mobile-support@mako.co.il.
למי שרכש ב-makoTV בעבר:
איך מבטלים את המינוי באנדרואיד?
דרך המכשיר
• היכנסו לחנות Google Play במכשיר ולחצו על תפריט הצד.
• בתפריט בחרו ב-Subscriptions.
• בשורת המינוי של MakoTV לחצו על Cancel.
• בחלון שייפתח אשרו את ביטול המינוי.
דרך המחשב
אפשר לבטל את המינוי בחנות Google Play במחשב על ידי בחירת Subscriptions.
איך מבטלים את המינוי ב-iOS?
דרך המכשיר
• היכנסו להגדרות ← הפרופיל שלי (למעלה) ← Subscriptions. בחרו ב-iTunes ו-App Store.
• בעמוד שייפתח לחצו על Apple ID וּודאו שה-Apple ID שמופיע הוא אותו Apple ID שבאמצעותו בוצעה הרכישה.
• בחלון שייפתח לחצו על "הצג Apple ID".
• בחרו ב-Subscriptions.
• בעמוד ניהול הרכישות, לחצו על הרכישה שתרצו לבטל.
• לחצו על הכפתור Cancel Subscription.
• הודעת אישור תופיע. לחצו על Confirm כדי לאשר את הבחירה
דרך המחשב – במקרה אובדן
• היכנסו לחנות iTunes ממחשבכם האישי.
• הקישו Store ← View My Account.
• בפירוט החשבון אשר ייפתח, לצד הכותרת Subscriptions, לחצו על Manage.
• בחרו את הרכישה שתרצו לבטל ולצד Auto Renewal בחרו ב-Off.
• לאחר מכן לחצו על Done לאישור הפעולה.
למי שרכש דרך mako TV או +12
איך מבטלים את המינוי דרך PayPal?
• היכנסו לחשבון שלכם באתר PayPal.
• בעמוד הראשי לחצו על העסקה שבוצעה עבור Keshet Broadcasting Ltd..
• לחצו על "נהל תשלומים ל-Keshet Broadcasting Ltd.".
• בלשונית החדשה שתיפתח הקישו על "ביטול".
• לחצו לאישור הביטול. חיווי על ביטול המינוי יופיע מיד.
החשבון שלי
איפה ניהול החשבון שלי נמצא?
לאחר ההתחברות אפשר להיכנס לפרטי החשבון:
- במכשירי טלוויזיה: תפריט ← הגדרות ← החשבון שלי.
- באפליקציית 12+ בטלפונים ובטאבלטים: פרופיל ← החשבון שלי.
- במחשב: אייקון אוואטר בהדר - החשבון שלי
- בנייד: תפריט - החשבון שלי
אני רוצה לשנות את כתובת המייל שאיתה נרשמתי. כיצד?
אם אין ברשותך מינוי, ניתן להתחבר מחדש באמצעות כתובת דוא"ל חדשה. אם יש לכם מינוי, אנא פנו אלינו דרך התיבה "צור קשר" באפליקציית 12+ ונעדכן את הפרטים שלכם.
כיצד נרשמים להתראות?
התראות ניתן לקבל באפליקציית 12+ בלבד. יש להוריד את היישומון, להיכנס לעמוד הפרופיל ושם להפעיל את כפתור ההתראות. יש לוודא שקבלת ההתראות אינה חסומה בהגדרות מכשיר הטלפון שלכם.
תקלות
אני חווה בעיות שידור וניתוקים. מה עליי לעשות?
אנו ממליצים לבדוק את החיבור לאינטרנט. כדי לצפות בתוכני הווידאו באופן רצוף, מהירות החיבור לאינטרנט אמורה להיות 5 מגה-ביט לשנייה (Mbps), או יותר. אם אתם גולשים באתר, ודאו שלא מותקן חוסם פרסומות בדפדפן או בטלו אותו.
למה איכות השידור נמוכה לפעמים?
בתכנים ישנים מאוד איכות השידור עלולה לעיתים להיות נמוכה. סיבה אפשרית אחרת: המכשיר שלכם אינו תומך בווידאו באיכות HD. ניתן לפנות ליצרן כדי לברר זאת.
קיבלתי הודעה "בעיית תקשורת".
אנו ממליצים לבדוק את החיבור לאינטרנט. סגרו את האפליקציה והפעילו אותה מחדש.
אני נמצא בארץ אבל לא מצליח לצפות בתכנים.
היכנסו לקישור הזה כדי לבדוק מה כתובת ה-IP שלכם: https://nordvpn.com/he/what-is-my-ip. אם אתם מופיעים כגולשים מחו"ל, פנו אל ספק האינטרנט ובקשו שישנה את כתובת ה-IP שלכם לכזאת של מדינת ישראל.
לא קיבלתם מענה על השאלה שלכם? מוזמנים לפנות אלינו כאן ונשמח לעזור או לכתוב לנו בוואטסאפ לטלפון 050-2010818.