אחרי שנכתב לא מעט על המבחן למערכת היחסים המכונה "טיול לאיקאה", ואחרי לא מעט אזכורים תרבותיים למה שקורה בבתיהם של מי שמנסים להרכיב רהיטים של איקאה (מי אמר אדיר מילר VS נועם טור?), מנסה הרשת השוודית למצב עצמה כמי שפותרת בעיות בעזרת המוצרים שלה. בקמפיין חדש, "Retail Therapy" שמו, נתנו שמות חדשים למוצרים קיימים לפי חיפושים נפוצים ברשת. אבל לא סתם שמות חדשים – השמות מבוססים על בעיות מערכות היחסים בשוודיה, כפי שהן משתקפות בגוגל. מבולבלים? קבלו דוגמה:
עוד בערוץ עיצוב הבית:
- לכל הכתבות בערוץ living
- חנויות העיצוב היפניות שאתם חייבים להכיר
- עשרת הגדולים: טפטים הורסים לחדרי ילדים
האהבה על פי איקאה
כשמגגלים את הצירוף "הוא לא רוצה לעבור לגור יחד" (באנגלית, כמובן), אחת התוצאות היא קישור למחזיק מברשות שיניים. כשמקלידים את הצירוף "הוא לא יכול לומר שהוא אוהב אותי" מקבלים קישור ללוח גיר לכניסה לבית. כל המוצרים שקיבלו שם חדש נמצאים באתר ייעודי, ומי יודע, אולי כך יצליחו לעזור למערכות היחסים להשתקם. בינתיים אתם מוזמנים ליהנות מחוש ההומור השוודי.