מארק ואלכס, מתמודדי MKR המטבח המנצח שהבטיחו להעניק לסועדים "חוויה שהיא מעבר לאכול" – הצליחו להפתיע את המתמודדים, ולא רק עם מה שהם הגישו בצלחת. הקונספט שלהם היה סביב אמנות פוסט מודרנית, צבעונית ומשוגעת, מהקירות, דרך השולחן ובכל מנה ומנה שהוציאו.
למסעדה של השניים הם קראו "הדוניסט" שפירושה נהנתנות, אבל במובן החיובי של המילה, כלומר להתענג על השפע. כשהשופטים חיים כהן ורותי ברודו נסעו למסעדה, הם ניסו לחשוב מה יהיה בה ובגלל מוצאם הרוסי של הזוג הם דמיינו את רוסיה הלבנה, אבל מסתבר שהיה שם כמעט הכל, חוץ מלבן.
הצבעוניות במסעדה של השניים הייתה נוכחת בכל פרט קטן בחדר, החל מהקירות שעוטרו בפסים צבעוניים שהעניקו עומק ורובד נוסף, לכיסאות שעוצבו עם הדפסים שונים בכל אחד מהם, ועד השולחן שהיה מלא בדמויות של חיות מפלסטיק שסימלו עבור מארק ואלכס את כל אחד מהסועדים.
הזוג היה מעורב כמעט בכל פרט בעיצוב, ידע בדיוק מה הוא רוצה לעצב ואיזו חוויה הוא רוצה ליצור. אפילו הרצפה לא הייתה משעממת וכללה אריחים מרובעים שנתנו תחושה של תלת מימד. הקירות קושטו בארבעה פסים בצבעים כתום, ורוד, אדום וסגול לאורך כל החלל, ונקטעו מדי פעם עם תמונות בסגנון פופ ארט ומנורות אולטרה בצבע כחול וורוד בזוקה.
בין כל התמונות, הייתה גם היצירה שמארק ואלכס עשו בעצמם, ובה "זרקו" צבעים על משטח אפור שמתכתב עם שאר עיצוב החלל ועם הקינוח שעתיד לבוא בסוף הארוחה. הבלגן הצבעוני לא נגמר רק בקירות, והמשיך בפסלים שהונחו בכל מיני מקומות במסעדה, החל מפסל ענק של מרילין מונרו ועד לפלג גוף עליון המעוטר בקומיקס.
"מארק ואלכס היו מאוד מדויקים", מסביר אורן חנן, המעצב האומנותי של התוכנית. "היה להם קונספט מגובש, הם היו מאתגרים במובן הטוב. זה התחיל משם המסעדה, 'הדוניסט', ששם רצינו לנטרל את הפרשנות השלילית של המילה ולהצהיר – הנאה זה לא חטא. הם רצו משהו מצד אחד אוונגרד ומצד שני לתת תחושה שבאת ליהנות, לא שאתה קטן לעומת כל העושר והמוגזמות שמסביב".
חנן אומר כי הקונספט של השניים היה בהשראת הפוסט מודרניזם, "עיצוב על בסיס אמנות מערבית עם נגיעות של פופ ארט. הם רצו המון צבעים וחזרתיות שמאפיינת את הסגנון, עם הפסלים ויצירות האמנות, כמו שורת הארנבים הצבעוניים, הכל היה רעיונות שלהם. לא היה רפרנס מיוחד, היינו צריכים להמציא משהו משלנו. הפיצוח היה הקירות שעשינו שיצרו מבנה עם כל הפסים והאלכסונים, הם יצרו כמו נישות מזויפות שבעצם הגדירו את פרטי האמנות ששמנו, כמו הפסלים, גופי התאורה והשנדלירים הצבעוניים שהם ביקשו".
היצירתיות לא נגמרה כמובן רק בעיצוב המסעדה, וצוות הארט של התוכנית מצא את עצמו מתעסק גם במנות עצמן. "הקינוח של מארק ואלכס היה יצירת אמנות על השולחן, שהוא מתכתב עם הציור שהם הכינו לבד", סיפר חנן. " לא רצינו שבכל הארוחה הסועדים ישבו סביב שולחן שחור, אז עשינו שולחן עם דוגמא של שיש עם כל מיני צבעים וצורות גאומטריות, ובשביל המנה האחרונה הבאנו ציפוי שחור כדי שהקינוח יקפוץ החוצה ולא יאבד בתוך השולחן".
חנן סיפר שחווית עיצוב המסעדה והעבודה עם מארק ואלכס הייתה כיפית במיוחד. "יש להם ראיה עיצובית ואמנותית, והם גם מאוד מגובשים. הם היו מעורבים והיה בינינו דו שיח מאוד מקצועי. היה להם חזון וקונספט שהוא גם בבישול וגם בחלל, הם רצו לתת חוויה שלמה. מאוד נהניתי מהעבודה איתם, זה היה כיף ומאתגר, כי אתה צריך לייצר את כל החלום הזה ונסות לעשות את ההתאמות בין הפנטזיות שלהם לפורמט. הקושי הרבה פעמים היה לחבר אותם למציאות".