כשהזוג צברי החליטו לפתוח עסק משותף, היו להם שני עקרונות ברורים - הם יהיו אדונים לעצמם ולזמנים שלהם ויהיו הכי קרובים לילדים שאפשר. טל צברי הגדיר את זה מצוין כשאמר: "כשאני בפקקים אני שומע את שעון החול של החיים עובד". שיטת החינוך לעצמאות שהם דוגלים בה הובילה אותם לגמר ב"מבחן ההורים הגדול" (שבת, אחרי החדשות, קשת 12), ועכשיו כשהם פותחים את משרד העבודה שלהם שנמצא בבית, אפשר לראות שאצל הצברים, עצמאות היא בעצם דרך חיים.
טל ושגית צברי הם הבעלים של "שיווק דפוק", שיווק וידיאו ברשתות החברתיות. את ערכי החברה שלהם הם מביאים לידי ביטוי בעיצוב הבית שמלא בצבעים "חצופים" וזוהרים שמבליטים את הסגנון המיוחד שלהם והחשיבה מחוץ לקופסא.
איפה אתם גרים? "ברחובות".
למה בחרתם לעבוד מהבית? מאז ומתמיד רצינו להיות הורים שנוכחים בשביל הילדים והיה לנו חשוב להיות אדונים לעצמנו – לקום בבוקר, לצאת החוצה עם הקפה למרפסת, לא להיות בלחץ של הנסיעות והפקקים. העבודה מהבית מאפשרת לנו להישאר מרוכזים ובתוך העבודה לגמרי".
איך החלטתם על הצבעים? רצינו להוציא החוצה את הסגנון ה'דפוק' שלנו. העסק הוא חצוף ומצחיק,לא משהו שרגילים לראות. אז החלטנו על הצבעים הצועקים, ורוד, צהוב ותכלת".
מה היה חשוב לכם בעיצוב? "שלא יהיה עמוס, אנחנו רוצים שכל דבר יהיה במקום שלו, לא צריך אקסטרה. חשוב שיהיו דברים יפים ופונקציונליים ושלא יבואו על חשבון המחנק האווירי".
מה היחס של הילדים למשרד? "הם עולים מדי פעם לראות מה קורה, אבל יש הפרדה מנטלית. כשאנחנו יורדים מהמשרד אז זה אומר שסיימנו. זה עושה הרבה סדר שדברים לא מתערבבים".
מי מטפח את המשרד ואחראי על העיצוב והגינה. "נוני יכול לצבוע ולהשקות את העציצים ואני אדפיס את התמונות ואתלה אותם. זה לגמרי בשיתוף פעולה".