״כולנו בסירה אחת״ - זו הקלישאה שחוזרת על עצמה בווריאציות שונות בחודשים האחרונים, מכיוון שמשבר הקורונה הוא תקופה נדירה של תופעה גלובלית שנוגעת בכולם. אבל בעוד חלקנו טובעים בסירה הזאת תחת הנטל הכלכלי, יש מי שנמצאים בסירה אחרת לגמרי, שלא לומר יאכטה. למרות שמשבר הקורונה הוא צרה עולמית שחוצה יבשות, עמים ומגזרים, הוא גם מדגיש את הפער בין העשירון העליון לשאר העולם.
עוד בערוץ עיצוב הבית:
>> לא רק לכביסה: זה מה שעושה פקק אחד של מרכך
>> הגליל: זה לא מלון בית, זה בית של משפחה צעירה
בחשבון האינסטגרם הידוע לשמצה Rich Kids Of The Internet אפשר לראות איך ילדי העשירים מסביב לעולם מעבירים את התקופה הזאת, ובוא נגיד שזה ממש לא דומה לאופן שבו אנחנו מעבירים אותה. המסיכות? של לואי ויטון. ההתבודדות החברתית? באחוזות ענק. והחבילות שמגיעות הביתה? לא מהסופרמרקט, אלא מהרמס.
View this post on Instagram
View this post on InstagramHaven’t seen a virus this bad since Limewire destroyed my mums laptop in 2005 @tair_marassulov
View this post on Instagram
View this post on InstagramHappy Birthday to me.. FU Corona but McDonalds made me feel better @ivan_dalevich
>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק
View this post on Instagram
View this post on Instagram
גם בתקופה הזאת, כשהכלכלה קורסת ואי הוודאות חוגגת, ילדי העשירים ממשיכים להתנהל כמעט כרגיל - הם ממשיכים לרכוש לעצמם מכוניות יוקרה, משחקים גולף על סיפון היאכטה הפרטית, ממשיכים לטוס במטוסים הפרטיים שלהם והכי חשוב - מצלמים את כל זה לאינסטגרם כדי להוציא לכולנו את העיניים. נדמה שיש רק דבר אחד משותף לנו ולהם - גם הם אוגרים נייר טואלט בזמנים הקשים האלה. כי לא משנה כמה כסף יש לך, בסופו של יום אתה יושב על האסלה בדיוק כמו כולם.