הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "ליאו ברנט" יעלה בשילוט חוצות, רדיו, מודעות בעיתונות ובמדיה הדיגיטלית בהשקעה כספית של כ-3 מיליון ₪.
עצמל'ה, רשת הריהוט המובילה לילדים, יוצאת בקמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית האהובה, מיכל ינאי, וממשיכה לסמן את ענקית הרהיטים השבדית כמתחרה ישיר. כחלק מהמהלך הכולל של הקמפיין, הרשת יוצאת בשלב ראשוני בגל פרסום טלוויזיוני, ומקביל תעלה עם מודעות בעיתונים אסטרטגיים לקהל היעד ותמיכה במדיה הדיגיטלית. בהמשך הקמפיין יעלה בגל נוסף בטלוויזיה עם סרטים נוספים.
סרטי הפרסומת צולמו במרכז הלוגיסטי החדש והמתקדם של הרשת שהושק בימים אלו במודיעין, במקום המרכז הקודם בבית שמש. המרכז החדש מתפרס על בניין בן 3 קומות, וכולל סניף ענק עם מתחם OUTLET משתלם במיוחד.
הקמפיין ממשיך את הקו האסטרטגי של הקמפיין הקודם ומביא את סיפורה של משפחה שבדית טיפוסית במהלך סיבוב קניות באחד מסניפי הרשת, אשר מחדד את האסטרטגיה השיווקית של רשת עצמל'ה, תוך הדגשת יתרונותיה הרבים ביחס למתחריה שבאים לידי ביטוי באיכות ובחוזק המוצרים, במגוון העיצובים ובחוויית הקנייה האישית.
יחד עם יתרונות אלו, כולל הקמפיין גם הצעות שיווקיות ומבצעים בלעדיים המתקיימים בכל סניפי הרשת, ומובאים על ידי מיכל ינאי, שזו השנה ה-4 ברציפות שמשמשת כפרזנטורית של הרשת.
אריאל תובל, מנכ"ל רשת עצמל'ה מוסר "החלטנו העונה לרענן את הקמפיין דרך התמקדות ביתרונות הרבים ובאיכויות של הרשת. אנו מאוד מרוצים מהתוצאה ובטוחים שהקמפיין החדש ימשיך לחזק אחיזתנו בענף הריהוט לילדים בישראל אותו אנו מובילים".
לפרטים נוספים: מיה סטבס - יפה אפרתי תקשורת - 03-6129010