היה היתה פעם בת עשירים שרצתה חדר משחקים. בת העשירים ביקשה חדר כזה מהוריה המולטי מיליונרים, שמוכנים כמובן לעשות הכל למען הנסיכה הקטנה שלהם. והם עשו.
כן, לא משנה אם הילדים בקושי נגמלו מחיתולים, להורים מולטי מיליונרים הללו שהחליטו להגשים לילדיהם את הפנטזיות, ההזדמנות לאפשר להם לשחק בכל יום בתוך חדר הלקוח מתוך "פרוזן" או להתהלך באולם שבו מתרחשת חתונה מלכותית בהחלט משמחת. והמחיר – גבוה כמעט כמו עריכת חתונה מלכותית. חדר נסיכות אחד שנוצר על ידי דחילה מחמוד מעיצובי דחילה (Dahlia Design), למשל, עלה כ-70 אלף דולר.
עוד באתר לעיצוב הבית:
- כשאוריינטלי ומודרני נפגשים על ספה שוודית
- כך הפכנו חדר שינה מוזנח לקן אוהבים בתקציב זעום
- הולנד מציגה: בית מהמם שנבנה ביום אחד
פיצוץ של ורוד
סטלה בת ה-4 ופרסלי בת השנתיים הן תושבות החדר הבא, שבו הגבהה משובצת פנינים, בית עץ וגם בית קפה צרפתי זעיר, כולם תחומים בשטיח שעלותו 2,000 דולר. הילדות ישנות בחדרים ההולמים בני מלוכה, שבהם מיטה בהזמנה אישית שעלתה 6,000 דולר. "זה הולך להיות פיצוץ של ורוד, עם לבבות וכתרים וקשתות וגדילים", אמרה אמם, לינדזי דיקהאוט, שהיא סמנכ"ל בחברת תכשירי שיזוף. "יש לפניהם חיים שלמים שבהם יצטרכו לחשוב באופן פרקטי ויעיל בעולם האמיתי. כאן מדובר ביצירתיות", הוסיפה בריאיון ל-Wall Street Journal בביתה בקליפורניה. "אני לא מודאגת כלל מכך שיהפכו לנסיכות".
לדברי המעצבת, העלויות לא משנות דבר להורים. "אם וולט דיסני יכול ליצור משהו כל כך ייחודי ומוערך על ידי מבוגרים וילדים מכל רחבי העולם, אז גם אני יכולה", היא אומרת. "תגובת הילדים כשהם רואים את החדרים שלהם לראשונה לא תסולא בפז. ההתרגשות שלהם מעלה דמעות בעיני, כי הם מאושרים כל כך ואסירי תודה.
לא מתפשרים על פחות ממושלם
מחמוד מתמחה בעיצוב חדרי ומקושרת לחברות רהיטים באזור שמסוגלות ליצר כל מה שהיא מבקשת, ממנורות מיוחדות ב-3,000 דולר ועד מיטה בצורת כרכרת סינדרלה ב-35 אלף דולר.
לפני כחמש שנים יצרה מחמוד חדר פיות לילדה בת שנתיים בווירג'יניה שעלותו הסתכמה ב-200 דולר. החדר כלל מיטה בצורת טירה, צריחים שבהם אוחסנו הצעצועים וקירות חדר האמבטיה צופו קריסטלים של סברובסקי.
שנתיים לאחר מכן, כשלילדה מלאו 4, הוזמנה מחמוד שוב לעיצוב מחדש. אחרי הכל, הילדה הקטנה החלה לגדול וטעמה השתנה. "כל היבט בעיצוב שלנו נבחר בקפידה והפריטים היו אל-זמניים. אנחנו לא מתפשרים על פחות ואנחנו לא מצפים שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים אם אנחנו לא נהיה, "היא אומרת.