מתי זה קרה שבחירת אריחים לחיפוי רצפות, קירות אמבטיה ומשטחי חיפוי אחרים, הפכה לתסריט קנייה שנראה כמו מסע יוקרתי באירופה? בזמן שאתם מנסים להיזכר מתי, אנחנו נקח אתכם למקום שבו זה קורה באמת.
סטודיו קרמיקה הפכה את האוקסימורון 'ישראליות בינלאומית' ליאן ויאנג, לשניים שמשלימים אחד את השני ומייצרים מוצר אחד שמבטא איכות, עוצמה וגודל בעיצובים בלעדיים כובשים. אפשר לזקוף זאת לחוזקות הבולטות שלה בשוק האריחים: מפעל לעיצוב וייצור אריחי קרמיקה בטכנולוגיות המתקדמות בעולם- הגדול מסוגו בישראל, יחד עם התעדכנות ונגישות לתצוגות המובילות באירופה, זיהוי טרנדים וייבוא מקצועי ומגוון.
מה קיבלנו? קולקציות בינלאומיות טרנדיות, אופנתיות וסקסיות מתמיד, שמשקפות את ערך הגלובליות של סטודיו קרמיקה, או כפי שאומרת ססמת הקמפיין החדש: 'מעצבים לכם עולם שלם', ששם בפרונט את הארצות העיקריות מהן מייבא סטודיו קרמיקה: איטליה, ספרד, תורכיה וסין.
לסטודיו קרמיקה חוזקה בולטת נוספת שבוודאי תשמחו להכיר - הקולקציות מארצות היבוא השונות מיוצרות בקו ייצור ועיצוב בלעדי עבור סטודיו קרמיקה, קולקציות בעיצובים של מיטב המעצבים הגדולים בתחום, שלא תוכלו למצוא אצל אף אחד אחר, בארץ או בחו"ל.
אנשי המכירות המובילים בסטודיו קרמיקה יודעים לומר כי ארצות היבוא היו מאז ומתמיד פרמטר חשוב ללקוחות הישראליים בבחירת אריחי קרמיקה, אך מה שהשתנה בשנים האחרונות הוא המעבר מראייה צרכנית צרה שיוצרת אבחנה דיכוטומית בין 'רק לא סיני' ל'איטלקי - הכי יפה הכי איכותי והכי יוקרתי', למבט רחב יותר שמאפשר בדיקה של אריחים מכל ארצות הייבוא, בהתאם לתקציב ולצורכי הלקוח. השינוי לא נעשה בכדי ועדיין כל אריח מבטא את האיפיונים המובהקים של ארץ מוצאו, אך נוצר טשטוש של סטרואוטיפים תדמיתיים שדבקו בארצות הייבוא השונות. סטודיו קרמיקה יצק (תרתי משמע), בכל אריח איכות ייצור ועיצובים יוצאי דופן מסולידיים עד אקסטרווגנטים, שמעניקים ללקוח את ה-BEST VALUE FOR MONEY, כשהוא מדגיש את הבינלאומיות על פני המחיר. בינלאומיות מנצחת שבה כל לקוח מוצא את מה שהוא רוצה.
רוב הלקוחות מבקשים לראות דברים מעניינים, התחקיר של איש המכירות מול הלקוח הוא על פי סגנון ולא על פי ארץ הייבוא. תוך כדי היכרות עם הלקוח וסיור באולם התצוגה, חושפים אותו לאריחים המתאימים לו ועל פי תגובותיו מזהים תקציב וצורך.
שינוי מסתמן נוסף הוא בלקוח עצמו, הלקוח כיום הוא לקוח מעודכן שמגיע לאולמות התצוגה לאחר שביצע סקר שוק מקיף ואם לא, תמיד יצטרף אליו אדריכל או מעצב פנים.
במסע הדילוגים בפסיפס העיצובי המרתק של הקולקציות השונות, אפשר לראות את החידוש והרענון שהביאו השינוים האלה.
Chinese Comfort- נוחות סינית: עד לפני כמה שנים זוהתה סין עם 'זול ולא איכותי' שאין להתקרב אליו והלקוחות הישראליים נמנעו ממנו. בשנים האחרונות האריח הסיני השתדרג לחלוטין מבחינת הנראות ואיכות הייצור והמוצר הסופי נראה ללקוח כמוצר יוקרתי יותר. בקולקציה המגוונת הזאת ניתן למצוא גם אריחים גדולים של 80X80, או אריחים משוישים. אפשר לומר ללא היסוס, השוק הסיני הפך לשוק לגיטימי עם מוצרים איכותיים, שמהווה אלטרנטיבה לאריח מעוצב בעל מראה יוקרתי, אך עדיין במחירים זולים יותר.
Turkish Delight- תענוג טורקי - השוק הטורקי - נגישות, דימיון תרבותי והאותנטיות העיצובית שביניהם: היתרון הגדול של סטודיו קרמיקה בכל הקשור לשוק הטורקי הוא הקרבה הגיאוגרפית והתרבותית, שמאפשרת לה נגישות רבה לתערוכות, סגנונות משתנים, מקומות ואווירה. אלמנט נוסף וחשוב, ששיפר את התדמית של האריח הטורקי הוא תו התקן הישראלי שקבל מפעל ייצור האריחים בטורקיה. קולקציית האריחים הטורקיים היא קולקצייה דינמית ספוגת השראה אותנטית, עם מגוון אריחים זמינים בגדלים שונים ובטווח רחב של 'מחירי אמצע', שמהווה גם היא אלטרנטיבה לאיכות ועיצוב במחירים נוחים יותר לכיס הצרכני הממוצע.
Spanish Passion- תשוקה ספרדית: הקולקציה הספרדית נהנית מארומה שונה מבחינת השוק האירופאי לעומת סין ותורכיה וגם המחירים שלה גבוהים יותר. קולקציה שמבטאת תשוקה עיצובית בצבעים חמים עם קשת עיצובים רחבה ובגדלי האריחים המשתנים שלה.
Italian Sensational – האיטלקית הסנסציונית: כבר הזכרנו שהלקוח היום הוא לקוח מעודכן וככזה הוא יודע שאיטלקי פירושו- יפה, יוקרתי, איכותי וכן, גם יקר.
כל מי שיש לו נגיעה קלה או אף פגישת הכרות ראשונה עם עולם העיצוב, יודע שאיטליה היא מעצמת על בעיצוב בכל התחומים וביניהם עיצוב האריחים. איטליה היא ארץ הייצור שמובילה את הטרנד בשוק האריחים העולמי, דרך תערוכות הענק שמבשרות את החידושים בתחום. הסנסציה האיטלקית מגולמת אחד לאחד בקולקציית הפרימיום האיטלקית של סטודיו קרמיקה עם אריחים דמויי בטון, אריחים דמויי אבן, אריחים דמויי פרקט, אריחים מצוירים, אריחים דקים, או כאלה בגדלים לא סטנדרטים.
גם הקולקציה הישראלית של סטודיו קרמיקה מושפעת מהשראות עיצוביות מכל העולם, אך גם ממראות ישראליים היסטוריים, כגון המרצפות המאוירות של יפו העתיקה. סטודיו קרמיקה עשה אדפטציה מסוגננת ואלגנטית של האווירה היפואית, בייצור אריחים מצוירים שמשמשים, למשל, לחדר האמבטיה- לדפנות האמבטיה והקירות.