לא צריך תואר רשמי מבית מלוכה כדי להתנהג כמו נסיכה, ומייגן מרקל היא ההוכחה לכך. מאז הפרידה הדרמטית הגדולה של הדוכסית מסאסקס ובעלה מבית וינדזור המלכותי, היא מקפידה לפתח את עצמה כמותג בכמה חזיתות; מתעלמת מכל השערוריות והדרמות שנקשרות בשמה ובשם פרינס הארי כל יומיים. החזית האחרונה (כרגע) עליה מתכננת מרקל להסתער היא חזית הלייף-סטייל, והיא עושה את זה עם ליין מוצרים מסתורי.

>> לכל הכתבות בערוץ living 

>> הרצליה: זה מה שמסתתר בקיר המרשים בדירת הגן

>> מקורית ושימושית: המתנה של שיר בילייה לערב החג

 

אם נשפוט על פי המוצר הראשון שנחשף ברשת, אושיות לייף סטייל כמו גווינית' פאלטרו למשל עדיין לא צריכות לדאוג למעמדן, אבל כדאי להיערך לבאות. את מוצר הבכורה בליין המוצרים שלה American Riviera Orchard חילקה מרקל לחברים קרובים בלבד, והם כמובן התעלפו עליו בתגובה. בין ברי וברות המזל היו הבסטיז מעצבת האופנה טרייסי רובינס והצלמת דלפינה בלאקייר, אשתו של כוכב הפולו נאצ'ו פיגראס, והן חלקו את ההתרגשות ברשתות החברתיות: 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Sussex Daily (@sussexdaily)

  

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Rach & Iris. (@prinz_arch_lili)

כן, המוצר המדובר הוא צנצנת ריבת תותים, בעיצוב כפרי-מלכותי ותווית מסוגננת עם פס זהב אלגנטי בשוליים ושם המותג כתוב בכתב ידה היפה של מרקל, שעבדה בעבר (הרחוק כמו שנות אור) במשרה חלקית בהוראת קליגרפיה. מתחת הלוגו של התווית בתמונה כתוב 17 מתוך 50, כלומר מספר הצנצנת הזו באצווה של המוצר- שלא יהיה ספק שמדובר בפריט אקסלוסיבי.

וזו רק נקודת הפתיחה 

באתר PEOPLE נחשף בחודש שעבר שמרקל הגישה ב-9 במרץ למשרד הפטנטים של ארה"ב בקשות לסימן מסחרי עבור מוצרים שקשורים כמעט לכל צורך וסגנון בחיים – מכרטיסי ברכה מודפסים, דרך כל פריט אפשרי לבית, קוסמטיקה וביוטי, מוצרים לחיות מחמד, תכשיטים ומיני מזון.  עוד נכתב שהדוכסית מסאסקס תשיק רשמית את מותג הלייף סטייל החדש שלה בהמשך האביב וכאמור, אסטרטגיית השיווק שלו כרגע מתבססת בעיקר על יצירת סקרנות וציפייה. גם האתר הרשמי וגם חשבון האינסטגרם של המותג עדיין ריקים מתוכן, מציעים רק את האפשרות להצטרף לרשימת המתנה, שמן הסתם כבר ארוכה מאוד. בהצלחה.

מותג הלייף סטייל של מייגן מרקל American Riviera Orchard  (צילום: Instagram/americanrivieraorchard)
רשימת המתנה בכניסה לאתר של המותג American Riviera Orchard | צילום: Instagram/americanrivieraorchard

האחוזה של בני הזוג נכנסה ללייבל של המותג

על התווית האלגנטית של צנצנת הריבה כתובה גם המילה מונטסיטו. זהו שם העיירה בסנטה ברברה קליפורניה שבה ממוקמת האחוזה מוקפת הטרסות שרכשו בני הזוג באוגוסט 2020, ושוויה מוערך ב-14 מיליון דולר. על פי הדיווחים שפורסמו אז, שטח הבית הוא יותר כ-1,700 מ"ר והוא כולל תשעה חדרי שינה, חדר כושר, חדר הקרנה, מרתף יין ו-16 חדרי רחצה ושירותים. הנכס כולל  גם מגרש טניס, בריכה, ביתן משחקים, ובית אורחים ובו שני חדרי שינה. אליסון פ.דיוויס מ- The Cut סיפרה שהעיצוב של המקום "מזכיר וילה טוסקנית קלאסית, כרם בנאפה וקאנטרי קלאב מטופח בבוורלי הילס המעוטר בגוני חוף עדינים ונינוחים, מעין מקבילה ביתית למיליארדרים שמתלבשים בג'ינס".  

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by The Cut (@thecut)