הודעת ריקול מטעם IKEA ישראל: לקוחות שרכשו מיטות ילדים מהסדרות KRITTER ו-SNIGLAR נקראים ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת לקבל ערכה לתיקון המיטה.
הקריאה מתייחסת למיטות שיוצרו בין התאריכים מרץ 2011 ועד מאי 2013 – חותמת תאריך היצור מופיעה על גבי התווית המחוברת לראש המיטה או לחלקה התחתון של המיטה. לקוחות שברשותם דגמים אלה נקראים לפנות לשירות הלקוחות באמצעות המענה הטלפוני, או בדלפקי שירות הלקוחות בחנויות בראשל"צ ובנתניה על מנת לקבל ערכת תיקון ללא תשלום.
הערכה כוללת מוט מתכת מלא בקוטר 10 מ"מ, התאמות לחיבור המוט למעקה הבטיחות ולצד המיטה, שני מפתחות אלן (מפתח משושה) והוראות תיקון שלפי החברה הנן פשוטות לביצוע עצמאי. באיקאה מדגישים כי במידה ותאריך הייצור אינו בטווח שצוין מעלה, אין צורך בתיקון.
הקריאה באה בעקבות שבעה דיווחים שקיבלה איקאה מרחבי העולם, על מקרים בהם נשבר מוט המתכת המחבר בין מעקה הבטיחות למסגרת המיטה. המוט השבור עלול לחשוף קצות מתכת חדים, המהווים סכנת פגיעה.
בחברה מדגישים כי לא התקבל אף דיווח על פציעה מכל סוג שהיא כתוצאה משבירת מוט המתכת.
המוקד הטלפוני של איקאה: 35832*
מה מחכה לנו באיקאה בשנת 2014? הצצה ראשונה לקטלוג החדש