אמזון, ענקית הקניות אונליין, ממשיכה לכבוש יעדים בשיטתיות, ומובילה סטנדרטים גבוהים וחדשניים של שירות ואיכות. היצרנים והקמעונאים, כמעט בכל ענף ובכל העולם, חוששים מהרגע שבו החברה תיכנס לתחומם, ובצדק. כעת הגיע תורן של חברות לריהוט ועיצוב הבית.
עוד בערוץ עיצוב הבית:
ישראלים רבים מזמינים מוצרים באמזון, את מה שאפשר כמובן, מכיוון שאפשרויות השילוח לארץ מוגבלות. לאחרונה דווח שאמזון בודקת אפשרות לשכירת מחסנים בארץ ולכניסה לפעילות קמעונאית בארץ. אם המהלך יצא לפועל נוכל ליהנות ממגוון מוצרים רחב הרבה יותר. סיבה אחת להמתין לכך בקוצר רוח היא קולקציית הרהיטים של החברה. בסוף 2017 נכנסה החברה לתחום הריהוט והשיקה שני מותגים חדשים – Rivet ו-Stone & Beam. כאמור, המוצרים אינם נשלחים לארץ רשמית דרך אמזון, אבל עם חברת USHOPS תוכלו לקבל כתובת אמריקאית למשלוח ולהביא את הריהוט עם שליח עד אליכם הביתה.
הקולקציה הנמכרת במסגרת המותג Rivet מזכירה מאוד את הסגנון של רשת WEST ELM האמריקאית, אך יותר נגישה וזולה. הקולקציה מעוצבת בסגנון אמצע המאה הקודמת, המאופיין בקווים נקיים והשפעה סקנדינבית. נראה כי פריטי המותג עוצבו מתוך מחשבה על דירות אורבניות וחללים קטנים ומודרניים. אם אלה פחות לטעמכם, נסו את המותג השני של אמזון, Stone & Beam, המתאפיין בסגנון כפרי וגולמי יותר. המחירים של Stone & Beam גבוהים יותר והפריטים אמורים להיות איכותיים יותר.
<< רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק
שני המותגים הנמכרים בלעדית באתר אמזון, עם תקופת אחריות, ומשלוח בחינם ללקוחות אמזון פריים. את המוצרים ניתן להחזיר עד 30 יום אם הכורסה לא נוחה או שהפריט לא מתאים למרחב הביתי שעיצבתם. המחירים הנגישים והפונקציונליות של הרהיטים מרמזים על הפוטנציאל של אמזון להמשיך ולגדול בתחום הזה, ואף להתרחב לסגנונות נוספים. אנחנו, למשל, נשמח לראות גם קולקציית בוהו נגישה וזולה. בינתיים, ועד שאמזון תגיע לארץ ונוכל לרכוש הכל בלי לזוז מהספה, נסתפק בוויש ליסט הזה ונמשיך לכתת רגלינו בין החנויות השונות.
לירון גונן, מעצבת, בעלת בלוג עיצוב "האוספים שלי" ב-living ובעלת הבלוג מיס גרות