קבוצת קסטרו-הודיס משיקה היום רשת כלי בית ולייף סטייל חדשה – CASTRO HOME. הקבוצה נכנסת לזירה של עיצוב הבית, שכבר כוללת שלל רשתות כמו גולף אנד קו, פוקס הום, זארה הום ו-H&M הום הבינלאומיות, רשתות הסטוק ועוד.
>> לכל הכתבות בערוץ living
>> הופתענו: הבית של כוכבי הילדים קווין ודניאלה בראש העין
>> גאונים: בבית בחלב לכיש עיצבו שני חדרי שינה להורים
במסגרת ההשקה פותחת היום הקבוצה 15 חנויות של CASTRO HOME. חנות הדגל נפתחת בגן העיר בתל אביב ששטחה כ-200 מ"ר והושקעו בה כ-3 מיליון שקל. במקביל נפתחות חנויות גם בראש פינה (שופינה), הקריות (ביג אתא), סכנין (סכנין מול), כרמיאל (ביג), חדרה (מול החוף וילג'), ראשון לציון (סינמה סיטי), אשדוד (ביג), באר שבע (ביג, גרנד קניון, קניון עזריאלי הנגב) אשקלון (גלובוס סנטר מבקיעים), ירושלים (רמות) וחיפה (קניון עזריאלי), וכן באתר הרשת.
לדברי החברה, בכניסה לתחום כלי הבית והלייף סטייל ופתיחת רשת החנויות החדשה הושקעו כ-30 מיליון שקל. עד סוף 2022 מתכננת הקבוצה לפתוח כ-30 חנויות של CASTRO HOME. כל פריטי ההום סטיילינג נמכרים גם אונליין.
"ילד נוסף למשפחת קסטרו"
"אני שמח לפתוח היום את חנות הדגל הראשונה של הרשת החדשה לכלי בית ולייף סטייל – CASTRO HOME" מסר רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס. "קסטרו הום הוא 'ילד' נוסף של בית האופנה ולכן בתמהיל המוצרים עיקר הדגש הוא על טקסטיל בית תוך הקפדה על איכות, סטייל ואופנתיות. אנו רואים בהתרחבותה של קסטרו במותג כלי הבית והלייף סטייל החדש כצעד מתבקש להרחבת המשפחה. אין לנו ספק שכפי שהשקנו את מותג הגברים ולאחר מכן את מותג הילדים שהפכו בין לילה למותגים המובילים והאהובים ביותר, כך יהיה גם עם מותג CASTRO HOME שיהיה חלק מכל בית בישראל".
הפריטים ברשת מתחלקים לארבע קולקציות: קולקציה לבנה, קולקציה בגוני כחול בהשראת ג'ינס, קולקציה עם פריטים בצבעי אדמה ומחומרים טבעיים כמו קש, עץ ופשתן, וקולקציה עם הדפסים צבעוניים של צורות גיאומטריות.
ברשת יימכרו מגוון מוצרים, בהם כלי בית, כלי אוכל, כלי מטבח ופריטי טקסטיל לבית במחירים שינועו מ-6.90 שקל ועד 899 שקל. בנוסף, בחנויות הרשת יימכרו גם רהיטים של מותג הריהוט סטטוס, במחירים שיחלו ב-450 שקל.