אחרי שאיקאה השיקה קולקציית בגדים, ענקית הריהוט מוסיפה פריט חדש למבחר: כובע שעוצב בהשראת תיק הקניות האיקוני Frakta. הכובע, שקיבל את השם KNORVA, עשוי כמו התיק מפוליפרופילן, מעוצב בכחול המוכר של הרשת ואפילו כולל את הלוגו הצהוב.
עוד בערוץ עיצוב הבית:
>> שברה את הרשת עם טיפ למטבח שקיבלה מסבתא
>> זה מה שמשותף לבתים הכי יפים בישראל
לצערם של חובבי המותג, בינתיים הכובע נמכר רק בארצות הברית, שם מחירו 4 דולרים (13.5 שקל), ובתחילת החודש החל להימכר גם באוסטרליה - וכבר אזל בחלק מהסניפים. הכובע כבר מככב ברשתות החברתיות.
View this post on Instagram
"לאיקאה יש כובעים והם לוהטים"
ikea got bucket hats and they fire pic.twitter.com/ufbvnyxg8v
My ikea bucket hat pic.twitter.com/opc1Zerj4e
"תשכחו מכובע הבאקט של גוצ'י"
Forget the Gucci bucket hat, you’ll find me rocking the ikea bucket hat pic.twitter.com/wMMU3H2zsQ
Oh to have an ikea bucket hat...
One day my prince will arrive pic.twitter.com/sUhduTh6rx
תיק Frakta כבר עבר כמה גלגולים בעולם האופנה. ב-2017 הציג בית האופנה בלנסיאגה תיק דומה שנמכר ביותר מ-8,000 שקל, והמותגים הניו יורקיים פלז'רס וצ'יינה טאון מרקט ייצרו מהתיק המקורי כובע מצחייה ופריטים נוספים, כמו פאוץ'.
>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק
בעבר איקאה לא התלהבה מהשינויים שלקוחות או חברות אחרות עשו במוצריה, אבל בשנים האחרונות החברה מאמצת יותר ויותר את ה"האקס" האלה. כך, למשל, קולקציית הספות בעיצובו של טום דיקסון שהחברה השיקה בתחילת 2018. הקולקציה קיבלה את השם Delaktig – "מעורבות" בשוודית, והחברה הסבירה ששם מתייחס לא רק לאנשים הרבים שהיו מעורבים בתהליך העיצוב אלא גם את לאופן שבו הצרכנים יכולים להיות מעורבים ביצירת הרהיט המתאים להם. בשנה שעברה איקאה בריטניה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות של שדרוגים שהלקוחות עושים למוצרי החברה.