הוגוורטס סטייל: קולקציית פריטים בהשראת הארי פוטר

בטיימינג מושלם לקראת חג האורות, השיקו בוורדינון נעמן קולקציית קפסולה מכשפת של פריטים לבית בהשראת הארי פוטר, וסגרו לנו את הפינה של מתנה לילד. מכוס תרמית מהודרת וממותגת מנירוסטה (84 שקל) דרך שמיכת מיקרופייבר מחממת ומאוד נעימה עם מיתוג של בית הספר לקוסמים (210-162 שקל, בהתאם לגודל) ועד לכלי הגשה ואירוח, מגבות וחלוקי רחצה. בין הדוגמאות המודפסות תוכלו למצוא את שרביט הקוסמים, מצנפת ומטאטא, הסניץ' המוזהב וצלקת הברק של הארי.     

צרכנות נובמבר 24, נעמן קפסולת הארי פוטר (צילום: תמי בר שי)
צילום: תמי בר שי

צרכנות נובמבר 24 ורדינון ג קפסולה הארי פוטר (צילום: תמי בר שי)
צילום: תמי בר שי
צרכנות נובמבר 24 ורדינון ג קפסולה הארי פוטר (צילום: תמי בר שי)
צילום: תמי בר שי
 

להשיג: בחנויות הרשת ובאתר.

>> לכל הכתבות בערוץ living 

>> השימוש הגאוני לקופסאות הפלסטיק של הפירות והירקות

>> אל תשתמשו באבקת סודה לשתייה לניקוי הפריט הזה במטבח 

ממש סופט: סדרת אחסון סופטקס 

יודעים כל אב ואם צעירים - אחד הפתרונות לשמירה על בית מסודר הוא שימוש בקופסאות ובסלסילות. גם המעצבים של חברת כתר הבינו את זה, ולאחרונה השיקו את סדרת "סופטקס", שכוללת מגוון סלסילות, קופסאות אחסון וסלי כביסה. הקולקציה נולדה בהשראת טכנולוגיית תפירה הנקראת Matelassé, שמקורה בצרפת, והיא מעניקה מראה של תפירת טלאים רכה וטבעית. העיצוב הגאומטרי התלת ממדי שואב השראה ממלאכת יד ומסורות עתיקות והעיצוב החדשני של מוצרי האחסון מעניק להם מראה מעודכן, גמיש ועמיד. "המטרה הייתה ליצור מוצרי אחסון שמשלבים את היתרונות של פלסטיק עם האסתטיקה והתחושה של טקסטיל", מתאר קובי חכם, מעצב בחטיבת מוצרי הבית של החברה, "התחלנו לעצב את הקולקציה במטרה לגרום לקופסאות הפלסטיק הקשיחות והנוקשות להרגיש יותר רכות. המילה 'סופט' הכווינה אותנו מתחילת התהליך ועד לסופו. חקרנו רבות כיצד לשלב את עולם הבדים בעולם הקופסאות והסלים, תוך שימוש בטכנולוגיה המדמה בד של שמיכת פוך". בשנים האחרונות שמים דגש בחברת בכתר על מחזור, וכל פריטי הסדרה מיוצרים מ-100 אחוז חומרים ממוחזרים וחזקים.

מחיר: מ-8 שקלים לסלסילה קטנה ועד 89 שקל לסל כביסה גדול. להשיג: ברשת חנויות כתר  ובאתר.

צרכנות נובמבר 24 כתר ג (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

צרכנות נובמבר 24 כתר ג (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

צרכנות נובמבר 24 כתר ג (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

"מישהו בבית?": תערוכה לזכרו של לוחם סיירת גבעתי סמל ראשון לביא ליפשיץ

מעל 400 ימים שהלב של כולנו בעזה, ואנו מייחלים לשובם של כל החטופים הביתה. אירועי 7 באוקטובר עוררו שאלות נוקבות על משמעות המושג "בית". האם זהו הבית הפיזי שלנו? המשפחה? המדינה? האדמה? עבור רבים, הבית, המקום שאמור להיות בטוח ומוגן, הפך לזירת אסון ולמלכודת מוות. שורדי הטבח מדווחים על תחושת ההפקרה שחוו בבתיהם, בעוד עשרות אלפים מצפון ומדרום הארץ עדיין מפונים מבתיהם.

מתוך הקשר זה נולדה תערוכת הצילומים "מישהו בבית? / Anybody Home?", המבקשת לבחון את משמעות המושג "בית" דרך עיני הנוער הישראלי. זהו מסע חזותי ורגשי שבו 19 בני ובנות נוער מכל רחבי הארץ השתמשו במצלמות חד-פעמיות כדי להציג פרשנות אישית, אינטימית וביקורתית למושג  - הבית הפיזי, הלאומי, המשפחתי והאישי. העבודות, שנוצרו בתנאים של איום טילים, אזעקות ושגרת מלחמה, מספקות מבט מגוון ומרגש על המושג. כל צילום משקף חלק בפסיפס התרבותי והחברתי של ישראל.

התערוכה מוקדשת לזכרו של סמ"ר לביא ליפשיץ ז"ל, לוחם סיירת גבעתי וצלם מחונן שנפל בקרב על נחל עוז. לביא, שהיה בן 20 בנפילתו, השאיר אחריו מורשת של עשייה, יצירה והשראה.

ממשפחתו של לביא ליפשיץ ז"ל נמסר: "לביא היה ילד שחייך, נער שחלם, ואדם שהגשים. איש של מעשים. הוא ניצל כל רגע פנוי לקריאת ספרים, למפגשים עם חברים, ולמתן עזרה לכל אדם באשר הוא. על אף שירותו כלוחם בסיירת גבעתי, הוא לא ויתר על תשוקתו לצילום. הוא תיעד את חיי הצבא כמרחב של חיים פשוטים, מלאי ניואנסים ומורכבים. הוא מצא בהם איכות אסתטית והעניק להם ביטוי אמנותי. במכתב שלביא השאיר כתב: "אני מבקש לא לשקוע באבל. הוא עשוי להיות יומיומי ומתיש, אך העשייה שיכולה לצמוח ממנו – אין היא מתישה, אלא בונה. אין דבר שהקשה עלי יותר מהבטלה, לכן אני מבקש מכל הסובבים אותי – תעשו תמיד".

פדי מרגי, יוזם ויוצר התערוכה, מספר כי "התערוכה נולדה מתוך כאב עמוק ושבר אבל גם מתוך רצון ליצור מזור ותקווה. דרך העדשה של בני הנוער, אנחנו מקבלים הצצה אמיצה ושברירית לשאלות העוסקות בזהות ובשייכות. אני מאמין שלמרות השבר, האמנות היא אחת הדרכים לפתוח פצעים ולשמש  לריפוי ושיח על העתיד שלנו כאן".

ערב הפתיחה: ה' 28.11.24, 19:00, כתובת: Yaara | Open Studio, שמעון הצדיק 12, תל אביב-יפו.

צרכנות נובמבר 24 עלמה רון, מישהו בבית (צילום: לביא ליפשיץ)
צילום: לביא ליפשיץ
צרכנות נובמבר 24, לביא לפשיץ זל, ג (צילום: ניצן ליפשיץ)
צילום: ניצן ליפשיץ

כורסת קש במחיר אש

בזכות המראה הטבעי שלה היא משתלבת בכל סגנון עיצוב ותוסיף שיק לכל חדר בבית  - מהסלון דרך חדר השינה ועד למרפסת או לפינת הקריאה, היא מזכירה כיסא חוף כשהמסגרת שלה עשויה מעץ והמושב והמשענת עשויים מראטן או חבל חזק ובמותגי היוקרה אפשר למצוא אותה גם בשילוב של רצועות עור איכותי. בשנים האחרונות היא הפכה לאחת הטרנדיות בסלון הישראלי (יש נוחות יותר ויש פחות, זה כבר עניין של העדפה אישית) אבל לאחרונה ראינו גרסה שלה עשויה עץ ובמבוק והיא אטרקטיבית במיוחד בזכות המחיר שלה, שהפיל אותנו מהכיסא, כלומר מהכורסה. 

כורסת קש בוהו שיק: 600 שקל, אורבניקה הום   

צרכנות נובמבר 24 ורדינון ג קפסולה הארי פוטר (צילום:  חיים כהן )
צילום: חיים כהן

עשו זאת בעצמכם: ערכות DIY

תרבות ה-DIY כבשה כבר את חובבי העיצוב והשיפור של הבית והגינה, כל אחד והכלים שלו. לפעמים זה חבר שמשאיל ולפעמים כלים שכבר השגנו לעצמנו וממתינים בבית לפרויקט הבא. עכשיו גם המותג האמריקאי Black+Decker, שמאז ומתמיד היה שם נרדף למוצרים שכל אחד היה רוצה בבית, נכנס לשוק הישראלי השופע של מלאכות הבית האישיות. לחברה יש כלי עבודה חשמליים, ידניים, מכשירי חשמל לבית, לגינון וציוד חיצוני, אבל הפעם הם מילאו את זמן האיכות עם העץ הגולמי - תזמורת כלי ניסור, שיוף וחיבור שיצרו ממנו שרפרף ראסטיק קומפקטי.

לניסור שימש מסור ג'גסו חשמלי (169 שקלים), ליצירת חורים נועדה מקדחה דופקת חשמלית 500W (189 שקלים) ולהברגת הברגים מברגת אימפקט 18V נטענת ¼" 8 ACC (329 שקלים). סך הכול מחיר משתלם כדי לסיים את ההלוואות מהשכן ולהסתדר עצמאית.

להשיג: המותג מבית סטנלי מיובא לארץ באמצעות בנדא מגנטיק ונציגות המותג בישראל.

צרכנות נובמבר 24 בלק אנד דקר ג (צילום: לימור קלר)
צילום: לימור קלר
צרכנות נובמבר 24 בלק אנד דקר ג (צילום: לימור קלר)
צילום: לימור קלר

צפייה מהנה: שידת טלוויזיה מינימליסטית

פעם קראו לזה מזנון, היום קוראים לזה שידת טלוויזיה. היא מינימליסטית, אין בה מדפי ספרים, והיא בעיקר מוסיפה שיק לדירות הישראליות. אהבנו את קולקציית שידות הטלוויזיה החדשות של אתר napo מבית ד"ר גב - שידות מינימליסטיות, שתיים עשויות מעץ MDF - שבבי עץ דחוסים, בעל גימור פורמייקה ואחת עשויה ברזל. כל שידה מגיעה בשלוש מידות ואפשרות לצבעים שונים, החל משחור . כל שידה מאובזרות במידה של מגירות ומדפים. כעת במבצע: המחיר כולל הובלה והרכבה (עד סוף דצמבר) מחיר עד 2,190 שקלים לשידה (לרוב יש מבצעים).

להשיג: באתר נאפו

צרכנות נובמבר 24 שידה של נאפו 2190 שקל (צילום: יחצ ב)
צילום: יחצ ב
צרכנות נובמבר 24 שידה של נאפו 2190 שקל (צילום: יחצ ב)
צילום: יחצ ב

שוב הרטרו כאן: קולקציית מקררים חדשה

העיצוב נוסטלגי הטכנולוגיה חדשנית: רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע והחשמל" משיקה סדרת מקררי רטרו של חברת Peerless. סדרת המקררים כוללת שני דגמים בגדלים שונים ובארבעה צבעים קלאסיים. דגם אחד בנפח 210 ליטר עם מקרר ומקפיא עליון מגיע בגוונים של שמנת, ורוד, תכלת ואדום עם ידית תואמת ופסי ניקל להשלמת המראה.המקרר כולל שני מדפי זכוכית עמידים רחבים בתא הקירור, ומדף רשת מיוחד בתא הקירור לבקבוקי יין.

הדגם השני, בנפח 91 ליטר מציע פתרון אחסון פרקטי למשרדים וחדרי עבודה ביתיים. המקרר הקומפקטי מצויד בתאורת LED חסכונית, רגליות מתכווננות, וטרמוסטט בעל חמש דרגות קור. "אנו גאים להיות הראשונים להביא את סדרת המקררים הייחודית הזו של Peerless לשוק הישראלי", אומר דניאל בר שדה סמנכ"ל שיווק של רשת עולם הקולנוע והחשמל:  "מהלך זה, מהווה חלק מאסטרטגיה רחבה של הרשת המנגישה את מגוון מוצרי החשמל לבית במחירים הוגנים, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של קיימות ואיכות".

מחיר ב-1,299 למקרר בנפח 210 ליטר, להשיג בעולם הקונלנוע והחשמל

 

צרכנות נובמבר 24, מקרר 90 קולאז

מלכת הסופגניות: משחק קלפים טעים  

לכבוד חג החנוכה, רשת הקונדיטוריות רולדין מתחדשת ב"מלכת הסופגניות" - משחק קלפים בשיתוף קודקוד. המשחק, שנוצר בהשראת "מלך הפלאפל" המיתולוגי, מזמין את השחקנים לתחרות הרכבת הסופגנייה המושלמת. המטרה: להיות הראשונים לאסוף את כל מרכיבי הסופגנייה - מהבצק הריק, דרך הסוכריות הצבעוניות בגוני כחול-צהוב וסגול-אדום, ועד למילוי השוקולד, הרוזטה ופון פון השוקולד והציפוי המושלם. על השחקן להחליט בכל תור כמה קלפים לקחת ומתי לעצור - חמדנות עלולה להוביל להפסד, אך זהירות יתר תעכב את ההתקדמות. קלף סופגנייה שלמה מאפשר הוספת תוספות ומגן על השחקן באותו תור. שני קלפים זהים מחייבים החזרת כל קלפי התור, וקלף סופגנייה נגוסה גורם לאובדן כל הקלפים שנאספו מתחילת המשחק. המשחק מושק במקביל לקולקציית חנוכה 2024 של הרשת. מתאים לגיל 5 ומעלה.

מחיר: 56 שקל, או 44 לחברי מועדון, להשיג: בסניפי הרשת ובאתר.

צרכנות נובמבר 24, פקשוט מלכת הסופגניות, מחיר 56 שח (צילום: צחי קיבנשטיין)
צילום: צחי קיבנשטיין

מופע לכל המשפחה: אנאפזה חוזרת

לציון 30 שנה, היצירה "אנאפאזה" שהעלתה המחודשת ביוני האחרון, חוזרת לשישה מופעים בלבד בדצמבר הקרוב, רגע לפני שהיא נודדת לסבב הופעות בצרפת. אנאפאזה, יצירתו האייקונית של אוהד נהרין ללהקת מחול בת־שבע, עלתה לראשונה בדצמבר 1993. מאז ובמשך שני עשורים, היא הוצגה בפני כ-300,000 צופים בארץ ובעולם, והפכה לנכס צאן ברזל בעולם התרבות המקומי. חידוש אנאפאזה הוא הפקה משותפת של להקת מחול בת־שבע ו - toMix.

הופעות הקרובות

13.12 יום שישי | בשעה 14:00
14.12 יום שבת | בשעה 20:00
16.12 יום שני | בשעה 20:00
19.12 יום חמישי | בשעה 20:00
20.12 יום שישי | בשעה 14:00
לרכישת כרטיסים

מחיר: החל מ-199 שקלים לכרטיס, לרכישת כרטיסים

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם
 
 
 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Batsheva Dance Company‎‏ (@‏‎batshevadancecompany‎‏)‎‏