הפרסומת החדשה של איקאה לקטלוג החדש שלה צוחקת על הפרסומות המפורסמות של אפל, הידועות בקלוז-אפים, רקעים שחורים ותיאורים מורכבים בהם מופיעים בכירי החברה. יורגן אגהמר, המעצב הראשי של איקאה, מופיע למשל במודעה שבבירור מחקה מודעה דומה לאייפד בכיכובו של ג'וני אייב, המעצב המפורסם של אפל, בטי-שירט בגזרה דומה ובפוזת גוף דומה, ואומר: "קטלוג איקאה 2015 מגיע טעון לגמרי, והסוללה נצחית".
עוד באתר לעיצוב הבית:
זה ספר-ספר
"פעם בכמה זמן, מגיע משהו שמשנה את הדרך שבה אנו חיים. מכשיר כה פשוט ואינטואיטיבי שהוא מרגיש כמעט מוכר", מציג אגהמר את הקטלוג, שמופיע בזווית שבה ניתן לדמיין לרגע כי אכן מדובר בגאדג'ט חדש. "זה לא ספר דיגיטלי או ספר אלקטרוני, זה ספר-ספר", אומר אגהמר, וממשיך לתאר את הקטלוג בצורה בה מתוארים המכשירים של אפל.
למי שרוצה קצת לצחוק:
הכתבה פורסמה במקור ב-TheMarker
עוד באתר:
מדוע העשירים קונים נדל"ן בדבלין?
למה מחירי הדירות בישראל גבוהים כל כך?