קבוצת קסטרו מאשרת את חשיפת גלובס כי היא נכנסת לתחרות בתחום המוצרים לבית. קסטרו מעדכנת כי תשקיע בשנה הקרובה 20-30 מיליון שקל בהקמת רשת מוצרים לבית; תפתח במחצית השנייה של 2021 פריסה של 10-20 חנויות, וכי בכוונתה להגיע תוך חמש שנים לפריסה של 50-80 נקודות מכירה. בנוסף היא מגלה כי חלק מהחנויות יוקמו בתוך חנויות אופנה קיימות של קסטרו, וזאת בנוסף לאתר מקוון.
בחמישי האחרון נחשף בגלובס כי קבוצת האופנה הציבורית קסטרו-הודיס נערכת לפתוח רשת כלי בית. לפי הערכות, השם שצפוי להיבחר לרשת הוא קסטרו הום, וכי בכוונת קסטרו לפתוח בו זמנית כעשר חנויות תחת המותג החדש.
בצעד הזה, קסטרו תיכנס לתחום רווי מתחרות, ביניהן גם קבוצות בתחום האופנה שמפעילות רשתות בתחום כמו גולף אנד קו, פוקס הום, זארה הום, ואייץ׳ אנד אם הום, וגם בשחקניות ריהוט שפועלות בקטוגריה הזו דוגמת איקאה.
זו הכניסה הראשונה של הקבוצה בניהולו של רון רוטר, שהתמקדה עד היום באופנה, אביזרים וקוסמטיקה, לתחום חדש לה לחלוטין - כלי בית. הכניסה הזו מתרחשת עתה לאחר שנה שבמהלכה גדל הביקוש לרכישת מוצרים לבית על רקע התארכות השהייה בבתים בשל מגבלות התנועה והסגרים.
קבוצת קסטרו שהתמזגה לפני כשנתיים וחצי עם קבוצת הודיס מפעילה כיום שורה של מותגים ביניהם קסטרו, הודיס, אורבניקה, טופ טן, קרולינה למקה, איב רושה, וקיקו מילאנו. הקבוצה נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 405 מיליון שקל.
>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק
קבוצת קסטרו מונה 381 חנויות ודוכנים בישראל, בנוסף ל-29 חנויות ודוכנים בחו"ל. קסטרו מציינת כי בתקופת הדוח היא פתחה חמש חנויות למותגים קרולינה למקה, קיקו מילאנו וטופ טן, ובמקביל סגרה 31 חנויות של מותגי הקבוצה.
בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה, הציגה קסטרו שחיקה של 26% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, לסך של 918 מיליון שקל. את התקופה הזו סיכמה קבוצת האופנה עם הפסד נקי של 13 מיליון שקל, קיטון 80% בגובה ההפסד שלה.