כשאופיר ששון פתח את עמוד הפייסבוק "דיאלוג עם הכלבה" לפני כמעט שנתיים, הוא חשב להשתעשע קצת. אבל העמוד הסאטירי הישראלי, שבו דיאלוגים שנונים וחצופים בין כלבה אחת שעושה הרבה צרות לבעליה התל אביבי, כלומר ששון, זכה לאהבה שייתכן שאפילו הכלבה לא דמיינה. יותר מ-11 אלף לייקים קיבל העמוד, ואליו התווסף גם ערוץ יוטיוב עם מערכונים קצרים.
עוד בערוץ עיצוב הבית:
הכלבה בעסקי העיצוב
ששון החליט לפתוח חנות אינטרנטית שבה יימכרו אקססוריז ומוצרים לעיצוב הבית הנושאים את הגיגיה של הכלבה המרושעת שלו, ובהם גם כריות וספלים עם ציטוטים נבחרים. אבל ידם הארוכה של החקיינים הסינים הגיעה גם אל הכלבה שלו, וששון גילה בעזרת גולשים בעמוד שעיצובי הכריות שלו נמכרים בחנויות שלא קיבלו אישור ממנו או מהכלבה. לאחר איומים בתביעה הסירו בעלי החנות הסינים את הדוגמאות המדוברות והכלבה חזרה לנוח.
>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?
"דיאלוג עם הכלבה", הפרק האחרון שעלה ביוטיוב (בינתיים)