קבוצת יוניון, זכיינית המותג אייצ' אנם אם (H&M) ויבואנית טויטה ולקסוס בישראל, מביאה ארצה את דייסו יפן (DAISO JAPAN) - כך נודע ל-TheMarker. החנויות הראשונות של המותג ייפתחו בקיץ הקרוב.
לדברי הזכיינית בישראל, הרשת תציע מנעד רחב של כ-100 אלף מוצרים במחיר אטרקטיבי קבוע. אלו כוללים לדבריה מוצרי עיצוב ואקססוריז לחללים השונים בבית: מטבח, סלון, חדר שינה, חדרי ילדים ואמבטיה. מוצרים נוספים ברשת יהיו אקססוריז אופנתיים, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבעלי חיים ועוד.
עוד בערוץ עיצוב הבית:
דייסו יפן מונה יותר מ-4,900 חנויות ב-26 שווקים ברחבי העולם. החנות הראשונה נפתחה ב-1972, כשהירוטאקה יאנו נשיא הרשת פתח ביפן את יאנו שוטן, חנות רחוב שמכרה פריטים ב-100 יאן לפריט. ב-1977 מיתג יאנו את החנות תחת הקונספט Yen Shop 100 וב-1991 הפכה יאנו שוטן לדייסו יפן, ענקית הקמעונות.
>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק
חנויות הדיסקאונט נמצאות בפריחה בשנתיים האחרונות, כאשר גם החנויות המוזלות בתחום האופנה מראות גידול במכירות - ואף החלו להיכנס לקניונים המוכרים. על הפוטנציאל הגבוה בתחום ניתן ללמוד מעסקה שבוצעה באחרונה, במסגרתה קרן איפקס רכשה 55% מרשת מקס סטוק לפי שווי של כ-300 מיליון שקל. מקס סטוק מוכרת במחירים נמוכים משחקים, בגדים, כלים חד פעמיים ומוצרים לבית. מחזור המכירות של הרשת, המפעילה כ-40 סניפים, מוערך בכ-360 מיליון שקל.
הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker
>> זה הפתרון לפקקים? ראשי הערים יעשו סדר בכבישים
>> הטרדות מיניות ויחס גזעני: מה עבר על הישראלים שסיפקו שירות לצופי נטפליקס